برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوگل در حال تست رابط کاربری جدیدی برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است

گوگل فوتوز که نقش اپلیکیشن پیش فرض گالری در گوشی‌های پیکسل را داشته و برای سایر کاربران سیستم عامل اندروید و حتی iOS نیز قابل دسترسی است؛ به زودی ظاهر متفاوتی پیدا خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری Android Police، این شرکت در حال تست رابط کاربری جدیدی برای این اپلیکیشن است که طراحی متفاوتی را در بخش نوار پایینی به همراه دارد.

در این رابط کاربری جدید که به صورت محدود در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته؛ شاهد تغییر ظاهر نوار پایینی و دکمه جستجو هستیم که حالا ظاهری شناور دارند. یک تب جدید با نام «Memories» در این نوار به چشم می‌خورد و تب «Sharing» نیز حذف شده و حالا در کنار عکس پروفایل کاربر قرار گرفته است. محل لوگوی گوگل فوتوز نیز تغییر کرده و حالا به جای بخش میانی صفحه، در بخش بالایی سمت چپ آن دیده می‌شود.

رابط کاربری جدید گوگل فوتوز

آقای «Nail Sadykov» که مدیریت کانال تلگرامی گوگل نیوز را بر عهده داشته و تصاویر این رابط کاربری جدید را منتشر کرده است؛ می‌گوید که گوگل احتمالا هنوز تصمیمی قطعی در رابطه با استفاده از این رابط کاربری نگرفته و فعلا در حال تست آن به صورت محدود است. به نظر رسیده که این شرکت قصد بررسی نظرات و بازخورد‌های کاربران درباره این رابط کاربری را دارد و در صورت استقبال آنها، نسخه جدید گوگل فوتوز را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

رابط کاربری فعلی گوگل فوتوز

درباره ظاهر جدید گوگل فوتوز چه فکر می‌کنید؟ آیا از کاربران این اپلیکیشن‌ گوگل هستید یا گزینه‌های دیگری را به آن ترجیح می‌دهید؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم