برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آپدیت بزرگ و هیجان انگیز گوگل بارد منتشر شد

گوگل بارد هوش مصنوعی مبتنی بر زبان گوگل است که به تازگی توانسته تا طرفداران زیادی پیدا کند. این هوش مصنوعی با دریافت کردن آپدیت‌های فراوان در حال تبدیل شدن به یک محصول بسیار کاربردی برای شرکت گوگل است. در جدیدترین آپدیت این محصول که بزرگترین آن نیز هست، قابلیت‌های شخصی سازی و پین کردن پیام به آن اضافه شده است. 

همچنین در حال حاضر با عرضه شدن این آپدیت پشتیبانی بیش از ۴۰ زبان از جمله اسپانیایی، آلمانی و... را ممکن کرده است. در حال حاضر بیش از ۱۸۰ کشور می‌توانند از این هوش مصنوعی استفاده کنند. با عرضه شدن این هوش مصنوعی، گوگل عنوان کرد که بارد از تمامی قوانین و رگولاتوری‌های موجود در اروپا پیروی می‌کند.

با اضافه شدن قابلیت شخصی‌سازی، شما می‌توانید تا نحوه نوشتار و حتی استایل بارد را تغییر دهید. در حال حاضر برای جواب دهی بارد به سوال شما می‌توانید ۵ گزینه ساده، بلند، کوتاه، حرفه‌ای و معمولی را انتخاب کنید. این در حالی است که این هوش مصنوعی رایگان است و رقیب آن یعنی چت جی پی تی در عین پولی بودن از این قابلیت‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

گفتنی است که بارد هم اکنون می‌تواند پیام های شما و جواب‌هایی که می‌دهد را بلند بخواند و نه تنها به انگلیسی، بلکه به بیش از ۴۰ زبان می‌توانید از قابلیت نوشتار به گفتار آن استفاده کنید. به گفته گوگل این قابلیت برای شنیدن تلفظ صحیح کلمات و شنیدن شعر یا سناریو تعبیه شده است.

گوگل همچنین چهار ویژگی جدید را برای افزایش انگیزه به این محصول اضافه کرده است. پین کردن پیام‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا تبادل اطلاعات با این هوش مصنوعی را به طور کامل ذخیره کنید و به راحتی بتوانید به پیام‌هایی که برای شما مهم‌ هستند برگردید. همچنین بارد هم اکنون توانایی این را دارد تا چند مکالمه را به صورت همزمان انجام دهد پس دیگر نگران پراکندگی موضوعات خود نباشید. گوگل درباره پین کردن پیام‌ها می‌گوید: «ایده‌های خوب برای شکل گرفتن زمان زیادی می‌خواهند، گاهی چند ساعت و یا حتی چند روز. شما می‌توانید با پین کردن گفت و گوهای خود و برگشتن به آن‌ها به جریان خلاقیت خود کمک کنید.»

این پیام‌های پین شده قابلیت تغییر نام را دارند و در گوشه صفحه شما ظاهر می‌شوند تا هر زمان که خواستید در صورت تمایل به آن‌ها برگردید. همچنین قابلیت دیدن گفت و گوهای اخیر شما با این چت بات نیز به بارد اضافه شده است. اگر این ویژگی‌ها برای شما کافی نیست، باید بگویم که طی همین آپدیت شما می‌توانید برای گفت و گو‌های خود با بارد لینک بسازید و آن را با بقیه به اشتراک بگذارید! گوگل در این زمینه می‌گوید: «قابلیت به اشتراک گذاشتن لینک چت شما با دیگران کمک می‌کند تا افراد دیگر تنها با یک کلیک بتوانند چیزی که با بارد خلق کرده‌اید را ببینند.»

در ادامه این ویژگی‌ها، علاوه بر اینکه می‌توانید کد‌های پایتان خود را به گوگل کولب اضافه کنید، می‌توانید از آن خروجی Replit نیز بگیرید. تمام این ویژگی‌ها با بیش از ۴۰ زبان در دسترس است.

در آخر، در پی ادغام گوگل لنز و بارد شما هم اکنون می‌توانید با آپلود کردن عکس‌های مختلف درباره‌ی این عکس‌ها با بارد گفت و گو کنید. گوگل لنز توانایی شناسایی تصویر را دارد و بارد نیز برای این تصاویر متن تعبیه می‌کند.

به نظر می‌رسد که گوگل برنامه‌های بسیار زیادی را برای هوش مصنوعی خود در نظر گرفته است. باید دید که در آینده توسعه آن تا چه اندازه پیش خواهد رفت و آیا گوگل مانند آپدیت‌های اخیر این هوش مصنوعی را به یک پله بالاتر از نقطه فعلی می‌برد یا در نظر دارد آن را در همین سطح نگه دارد. بر کسی پوشیده نیست که این هوش مصنوعی قابلیت‌های فوق العاده‌ای دارد.

برچسب: AI, google, bard, GOOGLE BARD
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم