برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین سلفی در گلکسی اس ۲۴ دست نخورده باقی می‌ماند

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به جای دوربین تله فوتو با زوم ۳ برابری، به یک لنز تله فوتو با زوم ۵ برابری ارتقا خواهد یافت.  با این حال دوربین سلفی نه تنها در اس ۲۴ اولترا، بلکه در هیچ‌کدام از مدل‌های استاندارد و پلاس ارتقای سخت افزاری نخواهد داشت.

این خبر از نشریه هلندی «GalaxyClub» منتشر شده است و ادعا کرده که سامسونگ به استفاده از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی سری اس ۲۳، در گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا ادامه خواهد داد. با این حال گزارش امروز لزوما به این معنی نیست که سری اس ۲۴ دوربین سلفی بهتری نخواهد داشت، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ همچنان عملکرد دوربین جلو را با بهینه‌سازی‌های نرم افزاری بهبود بخشد.

همچنین گفته می‌شود سامسونگ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی اس ۲۳ اولترا در اس ۲۴ اولترا نیز به طور مجدد استفاده کند. اما خوشبختانه می‌توانیم شاهد افزایش سرعت از ۴۵ وات به ۶۵ وات در اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا باشیم، زیرا انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای از فناوری باتری انباشته برای این مدل‌ها استفاده کند و البته مدل استاندارد، یعنی گلکسی اس ۲۴ در همان سرعت ۲۵ وات باقی خواهد ماند.

برچسب: S24, GALAXY S24
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم