برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برنامه اندرویدی ChatGPT هفته آینده عرضه می‌شود

از زمان معرفی و عرضه در ماه نوامبر، چت‌بات شرکت OpenAI موسوم به چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT) توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده و به یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی بدل شده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه اندرویدی این چت‌بات به زودی برای کاربران اندرویدی عرضه خواهد شد.

شرکت OpenAI در یک توئیت اعلام کرد که نسخه اندرویدی چت جی‌پی‌تی هفته آینده میلادی عرضه خواهد شد. البته این شرکت زمان دقیق انتشار آن را مشخص نکرده است و تنها صفحه پیش‌سفارش آن را در گوگل پلی قرار داده است. در صورت شرکت در برنامه پیش‌سفارش، کاربران می‌توانند به محض انتشار این برنامه آن را دریافت کنند.

نسخه اندرویدی چت جی‌پی‌تی در حالی هفته آینده معرفی می‌شود که نسخه iOS آن چند ماه قبل برای برای آیفون‌ها و آیپدها در دسترس قرار گرفته بود.

در حال حاضر، تنها هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت یک برنامه اختصاصی برای iOS و اندروید دارد که از ماه فوریه سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این چت‌بات برپایه مدل‌های زبانی GPT-4 و Prometheus توسعه داده شده است. ناگفته نماند که گوگل بارد تنها از طریق نسخه وب در دسترس است.

در نهایت باید اشاره کرد که در طی چند روز گذشته، کاربران ادعا کرده‌اند که چت جی‌پی‌تی مقداری کند شده و اطلاعات غلط بیشتری را ارائه می‌دهد. OpenAI ضمن نیز در جواب اذعان داشته است که این شرکت به صورت مرتب در حال بروزرسانی API این هوش مصنوعی است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم