برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایرپادز مکس نسل ۲ چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت؟

در حالی که شایعات در مورد نسل دوم ایرپادز مکس تاکنون بسیار اندک بوده است، تعداد انگشت شماری از ویژگی‌ها وجود دارند که این هدفون روگوشی اپل می‌تواند از بیتس استودیو پرو جدید و نسل دوم ایرپادز پرو به ارث برد.

در زیر ما ۵ ویژگی را که احتمال دارد برای ایرپادز مکس بعدی به کار برده شود، فهرست کرده‌ایم که انتظار می‌رود اواخر سال آینده میلادی عرضه شود:

پورت USB-C

به مانند بیتس استودیو پرو، نسل دوم ایرپادز مکس هم می‌تواند به جای پورت لایتنینگ به پورت USB-C برای شارژ مجهز شود. اپل طی چند سال گذشته به تدریج پورت لایتنینگ را در محصولات خود حذف کرده است و در این رویه انتظار می‌رود امسال هر چهار مدل آیفون ۱۵ نیز که چند ماه بیشتر به عرضه آنها نمانده، به پورت USB-C مجهز شوند.

تراشه H2

ایرپادز مکس فعلی از یک تراشه H1 طراحی شده توسط اپل در هر کدام از گوشی‌ها بهره می‌برد و احتمال می‌رود برای مدل بعدی، اپل ارتقا به تراشه جدید H2 را در نظر داشته باشد. تراشه H2 که با نسل دوم ایرپادز پرو معرفی شد، چندین مزیت از جمله بهبود صدا، افزایش کیفیت حذف نویز فعال و حالت شفافیت تطبیقی را فراهم کند.

افزایش حذف نویز فعال

طبق گفته اپل، نسل دوم ایرپادز پرو با تراشه H2 تا دو برابر بیشتر از ایرپادز پرو نسل اول، حذف نویز فعال را ارائه می‌کند که این بهبود مشابه می‌تواند در ایرپادز مکس جدید نیز رخ دهد.

حالت شفافیت تطبیقی

حالت شفافیت تطبیقی به شما اجازه می‌دهد تا مقداری نویز بیرونی وارد شود و شما امکان این را خواهید داشت تا مکالمه با افراد نزدیک و سایر صداهای محیط را بشنوید. نسل دوم ایرپادز پرو با حالت شفافیت تطبیقی می‌تواند صداهای بلند محیطی مانند آژیر آمبولانس، سازها یا بلندگوهای بلند در کنسرت را کاهش دهد، اما حالا قرار است این ویژگی هوشمند‌تر شود. با تراشه H2، نسل بعدی ایرپادز مکس دارای حالت شفافیت تطبیقی نیز خواهد بود.

تقویت مکالمه

قابلیت «Conversation Boost» یا همان تقویت مکالمه برای کمک به افراد با مشکلات شنوایی خفیف طراحی شده است تا در مکالمات ارتباط بیشتری برقرار کنند. این ویژگی از میکروفن‌های beam-forming ایرپادز پرو، برای افزایش صدای فردی که در مقابل شما صحبت می‌کند، استفاده می‌کند و گوش دادن به مکالمه رو در رو را آسان‌تر می‌کند و همچنین گزینه‌ای برای کاهش صدای محیط هم وجود دارد تا به بهبود این قابلیت کمک کند. با توجه به اینکه ایزپادز مکس دارای این نوع میکروفن‌ها است، احتمال دارد که تقویت مکالمه در نهایت به این محصول نیز راه یابد.

ویژگی‌های احتمالی دیگر

در ماه ژانویه (دی ۱۴۰۱)، چندین ویژگی بالقوه دیگر را برای نسل دوم ایرپاز مکس دیدیم شایعه شده بود، که عمر بیشتر باتری، گزینه‌های رنگ جدید، پشتیبانی از بلوتوث 5.3، تراشه U1 که قابلیت جستجوی دقیق را در برنامه Find My فعال می‌کند و موارد دیگر از این جمله بودند.

تاریخ عرضه

ایرپادز مکس فعلی در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) با قیمت ۵۴۹ دلار در آمریکا عرضه شد و از آن زمان تاکنون هیچ ارتقای سخت افزاری را دریافت نکرده است. این هدفون در ۵ رنگ خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، صورتی و آبی آسمانی در دسترس است.

به گفته مینگ چی کو افشاگر معروف اپل، این شرکت احتمالا ایرپادز مکس جدید را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ یا نیمه اول سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد، بنابراین این محصول بر اساس تخمین‌ها هنوز بیش از یک سال تا بروزرسانی فاصله دارد. همانطور که در اواخر سال ۲۰۲۱ در مورد هوم پاد مینی اتفاق افتاد، گزینه‌های رنگی جدید همیشه در این میان امری محتمل بوده و اگر ایرپادز مکس جدیدی عرضه شود، وجود رنگ‌های جدید برای این دستگاه احتمال بسیار زیادی خواهند داشت.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم