برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چت جی‌پی‌تی به زودی قابلیت‌های جدیدی را دریافت خواهد کرد

OpenAI به تازگی اعلام کرده که چت‌بات هوش مصنوعی این شرکت موسوم به چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) بروزرسانی مهمی را دریافت خواهد کرد که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. این بروزرسانی‌ هفته آینده عرضه خواهد شد و قابلیت‌های جدیدی را برای چت‌ جی‌پی‌تی به ارمغان می‌آورد که شامل مثال‌های فوری، پاسخ‌های پیشنهادی و استفاده از مدل زبانی GPT-4 (برای کاربران نسخه پلاس) می‌شود.

براساس اعلام رسمی OpenAI، مثال‌های فوری با ارائه پیشنهادهای سودمند به کاربران کمک می‌کنند که تا سوال‌های خود را به شکل بهتری مطرح کنند. به علاوه، پاسخ‌های پیشنهادی نیز این امکان را فراهم می‌سازند تا کاربران به مسائل مرتبط به سوالات خود دسترسی سریع‌تری داشته باشند. به لطف این ویژگی، کاربران بحث‌های عمیق‌تری با چت جی‌پی‌تی خواهند داشت.

دیگر ویژگی برجسته بروزرسانی چت جی‌پی‌تی قرارگیری مدل زبانی GPT-4 به عنوان مدل پیش‌فرض خواهد بود. این مدل زبانی که جایگزین GPT-3.5 می‌شود تنها برای کاربران پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به این موضوع، این دسته از کاربران دیگر نیازی به تغییر دستی مدل زبانی نخواهند داشت.

با این بروزرسانی، چت‌ جی‌پی‌تی امکان آپلود چندین فایل را فراهم می‌سازد. در این راستا، چت‌بات OpenAI می‌تواند همه این فایل را به صورت همزمان پردازش کند. این ویژگی با نسخه بتا Code Interpreter برای کاربران پلاس عرضه خواهد شد.

کاربران همچنین با نصب این بروزسانی جدید تا مدت زمان بیشتری در چت جی‌پی‌تی لاگین خواهند بود و دیگر نیازی نیست که کاربر هر دو هفته یکبار به این چت‌بات ورود کند. برای بهبود تجربه کاربری، صفحه لاگین نیز تغییراتی را به همراه خواهد داشت.

بروزرسانی چت جی‌پی‌تی برخی میانبرهای (شرتکات) صفحه کلید را معرفی کرده است که دسترسی به قابلیت‌های مختلف چت‌بات را آسان می‌سازد. برای مثال، میانبر Ctrl+Shift+C بلوک‌های کدها را کپی می‌کند و یا میانبر /+Crtl لیست کامل همه میانبرها را نشان می‌دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که OpenAI در حال توسعه مدل زبانی پیشرفته‌تری به نام GPT-5 است که از قابلیت‌های برجسته‌ای مانند ویژگی‌ چندوجهی (پردازش متن، ویدئو و عکس) و حافظه بهبودیافته پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم