برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ال جی تصمیم دارد تا از تلویزیون شما و سایر محصولاتش توسط تبلیغات درآمد زایی کند!

این روزها تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی در هر گوشه و کنار دنیای دیجتال نفوذ می‌کنند اما حداقل هنگام استفاده از وسایل روزمره از آن‌ها در امان بودیم. بنظر می‌رسد این فضای امن به زودی برداشته می‌شود چرا که ال جی در حال کلید زدن استراتژی تجاری جدید خود است که تماما به دستگاه‌های روزمره مربوط می‌شود.

ال جی تصمیم دارد تا درآمد سالانه جهانی خود را از حدود ۵۱ میلیارد دلار به ۷۹ میلیارد برساند. این نقشه قرار است تا سال ۲۰۳۰ انجام شود. برای باز شدن دست ال جی در درآمد زایی این شرکت تصمیم دارد تا از طریف تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی روی لوازم خانگی و تلویزیون خود درآمد زایی کند.

ویلیام چو، مدیرعامل شرکت ال جی، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا «راه حلی برای زندگی هوشمند» ارائه دهد. بنظر می‌رسد این غول فناوری تصمیم دارد تا بخشی از درآمدزایی شرکت را متمرکز بر تعامل با مشتری بگذارد. برعکس اسم پیچیده و عجیب‌غریب این استراتژی، به طور ساده این شرکت تصمیم دارد تا با آوردن سیستم‌های اشتراکی و تبلیغات روی صفحه‌ی تلویزیون شما کسب درآمد کند. ویلیام چو در این باره می‌گوید:

ال جی همچنان تصمیم دارد تا آینده نگری جسورانه را برای تبدیل شدن به یک راه حل هوشمند برای زندگی مدرن تبدیل شود. ما تصمیم داریم تا تجربیات مختلف مشتریان را بهم متصل کنیم و آن را گسترش دهیم. ما نمی‌خواهیم تنها یک شرکت باشیم که لوازم خانگی ارائه می‌دهد، برای رسیدن به این هدف تصمیم داریم تا شرکت ال جی را متحول کنیم.

استراتژی تازه ال جی برای رشد تجاری به شکل « خدمات مبتنی بر پلتفرم است که سود خود را از طریق محتوا، خدمات، سیستم اشتراک» ایجاد می‌کند. احتمالا بیشترین تغییر دامان بیشترین محصول فروخته شده آن‌ها، یعنی تلویزیون های ال جی را خواهد گرفت. این تغییرات تا پایان سال جاری اتفاق خواهند افتاد. وب او اس، سیستم عامل تلویزیون‌های ال جی تغییر خواهند کرد و احتمالا دست این کمپانی را برای درآمدزایی بسیار بازتر می‌گذارند.

بنظر می‌رسد که ال جی قرار نیست تنها این تغییرات را روی محصولات خود اعمال کند. این‌گونه که از اخبار پیداست، ال جی تصمیم دارد تا باقی تلویزیون‌هایی که از وب او اس استفاده می‌کنند نیز به یک ماشین تبلیغاتی بدل کند و سرویس‌های اشتراکی خود را روی آن‌ها هم پیاده کند. البته بردن وب او اس به سایر تلویزیون‌ها یک استراتژی ۵ ساله است و فعلا نیازی نیست نگران آن باشیم.

برای سیستم اشتراکی، ال جی تصمیم دارد تا اپلیکیشن ThinQ UP را گسترش دهد. به گفته‌ی مدیر این شرکت «ThinQ UP قرار است مبدل به یک اپلیکیشن کارآمد برای مشتری‌ها شود» و بنظر می‌رسد که ال جی تصمیم دارد تا از این اپ به عنوان یک اپ کلی جهت مدیریت خانه هوشمند خود استفاده کند. همچنین این اپلیکیشن قرار است خانه به مثابه‌ سرویس باشد، به این معنی که شما با خریدن اشتراک از مزایای هوشمند این اپلیکیشن استفاده خواهید کرد.

بنظر می‌رسد که ال جی باور دارد این تغییرات به رشد شرکت کمک می‌کند. با این حال باید دید که خریداران چه واکنشی به این اخبار نشان می‌دهند. بنظر نمی‌رسد که از بین بردن فضای امن مشتری‌ها راه حل خوبی برای درآمد زایی باشد!

برچسب: LG, lg tv, tv commercials
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم