برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مشخصات فنی نمایشگر و باتری گوگل پیکسل فولد فاش شد

در حال حاضر، گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ حاکمان بلامنازع بازار گوشی‌های تاشو محسوب می‌شوند. در نتیجه، انتظار می‌رود نسخه جدید این گوشی‌ها یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ نیز روند فروش موفق نسل‌های قبلی را ادامه دهند. حالا اما به نظر می‌رسد قرار است به زودی رقیبی تازه‌نفس برای گلکسی زد فولد ۵ از راه برسد که محصولی از برند محبوب و شناخته‌شده گوگل به نام پیکسل فولد است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت CNBC برخی از مشخصات فنی پیکسل فولد شامل نمایشگر و باتری آن را فاش کرده است. طبق گزارش این وبسایت، پیکسل فولد از نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۵٫۸ اینچی بهره خواهد برد. با توجه به این موضوع، گوشی تاشو گوگل در واقع یک تبلت با فرم فکتور جمع‌و‌جور خواهد بود.

باتری پیکسل فولد قادر خواهد بود انرژی موردنیاز برای یک روز را برای کاربران به ارمغان آورد در حالی که در حالت ذخیره انرژی، عمر باتری به ۷۲ ساعت می‌رسد. به علاوه، پیکسل فولد احتمالا به مقاوم‌ترین لولای به کار رفته در یک گوشی تاشو مجهز خواهد بود. به مانند سری پیکسل ۷، اولین گوشی تاشو گوگل نیز از تراشه تنسور G2 بهره خواهد برد که در مقایسه با عملکرد پردازشی سخت‌افزار گلکسی زد فولد ۴ یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، حرف چندانی برای گفتن ندارد. 

شایان ذکر است پیکسل فولد به احتمال زیاد از وزن ۲۸۳ گرمی بهره خواهد برد که در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴ مقداری سنگین‌تر است. افزایش وزن این گوشی احتمالا مربوط به باتری حجیم‌تر آن خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گوشی تاشو گوگل می‌توان به قابلیت ضدآب اشاره کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد وبسایت CNBC ضمن تایید شایعات قبلی ادعا کرد که پیکسل فولد به همراه پیکسل 7a در طی رویداد گوگل I/O و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت (۱۰ مه) رونمایی خواهد شد. برچسب قیمتی این گوشی نیز احتمالا بالای ۱۷۰۰ دلار خواهد بود. البته گوگل برای توجیه قیمت بالای گوشی خود، یک ساعت پیکسل واچ را نیز به طور رایگان تقدیم خریداران خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم