برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

با تلویزیون هوشمند ۸۶ اینچی و اسپیکر جدید شیائومی آشنا شوید

در روز گذشته، شاهد برگزاری رویداد جدید شرکت شیائومی بودیم که طی آن، از گوشی پرچمدار شیائومی ۱۳ الترا، سری تبلت‌های شیائومی پد ۶ و دستبند هوشمند شیائومی اسمارت بند ۸ رونمایی شد. این شرکت در کنار محصولات ذکر شده، یک تلویزیون هوشمند ۸۵ اینچی با پنل Mini LED و همچنین یک اسپیکر را نیز معرفی کرد.

تلویزیون جدید این شرکت که طی این مراسم معرفی شد؛ دارای یک پنل Mini LED با رزولوشن 4K بوده و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۲٫۰۰۰ نیت را به همراه دارد. شیائومی همچنین در این محصول، از تکنولوژی تازه‌ای استفاده کرده که کیفیت انواع محتوای پخش شده توسط این تلویزیون را بهبود می‌بخشد.

این تلویزیون از چیپستی با هسته‌های کورتکس A73 استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت حافظه رم ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. پردازنده گرافیکی این محصول نیز از نوع مالی G52 است. از جمله دیگر امکانات این محصول، می‌توان به اسپیکر ۷۰ واتی و ۳ پورت HDMI 2.1 اشاره کرد.

این تلویزیون که از سیستم عامل MIUI TV استفاده می‌کند؛ قیمت ۱۵٫۹۹۹ یوآن در کشور چین را داشته که در بازار جهانی، معادل با حدود ۲٫۳۲۰ دلار خواهد بود.

شیائومی همچنین در کنار تلویزیون جدید خود، از یک اسپیکر هوشمند به نام شیائومی ساوند موو نیز رونمایی کرده است. این اسپیکر که دارای بدنه‌ای آلومینیومی است؛ از بلوتوث نسخه ۵.۳ استفاده کرده و از کُدِک LHDC نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی ساوند موو گواهی IP66 جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار را دریافت کرده و کاربران باید برای تعامل با آن، از یک ردیف دکمه‌های حساس به لمس استفاده کنند.

شیائومی در این اسپیکر که یک دستیار هوشمند را نیز به همراه دارد؛ از درایور‌های دوگانه ۷.۵ واتی در کنار دو بلندگوی پسیو استفاده کرده است. سیستم صوتی به کار رفته در این اسپیکر، توسط برند معروف هارمن کاردن بهینه سازی شده و به گفته شیائومی، باتری ۴٫۱۵۰ میلی آمپری این محصول توان پخش ۲۱ ساعت محتوا را خواهد داشت.

قیمت شیائومی ساوند موو در بازار چین، معادل با ۶۹۹ یوآن (حدود ۱۰۲ دلار) خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم