برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تصاویر رندر رسمی پیکسل 7A منتشر شد

نسل جدید میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 7a به احتمال زیاد ماه بعد میلادی و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O این برند معرفی خواهد شد. به لطف شایعات و تصاویر فاش شده، اکثر مشخصات فنی و طراحی این گوشی موردانتظار در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته OnLeaks رندرهای باکیفیتی از پیکسل 7a را به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر که توسط وبسایت MySmartPrice‌ منشتر شده‌اند بار دیگر تایید می‌کنند که طراحی پیکسل 7a تلفیقی از ظاهر دو گوشی پیکسل ۷ و پیکسل 6a خواهد بود. همانطور که در رندرهای پیکسل 7a مشخص است، پنل پشتی این گوشی میزبان نوار فلزی خواهد بود که در آن دو دوربین به همراه فلش LED قرار گرفته است. البته گزارش شده است که بدنه این گوشی به جای پلاستیک از جنس فلز خواهد بود و نوار دوربین نیز روکش آلومینیومی خواهد داشت. وبسایت 9to5Google‌ نیز ادعا کرده است که محل قرارگیری نوار دوربین پیکسل 7a مقداری پایین‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

پنل جلویی پیکسل 7a از همان طراحی مشابه پیکسل 6a بهره می‌برد. در این راستا، نمایشگر میان‌رده گوگل میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود. به علاوه، حاشیه نمایشگر پیکسل 7a نیز نسبتا زیاد خواهد بود که البته برای یک محصول میان‌رده قابل چشم‌پوشی است. رندرهای پیکسل 7a همچنین نشان می‌دهند که این گوشی در سه رنگ سفید، خاکستری و آبی روشن عرضه خواهد شد. قبلا اما افشاگری اذعان داشته بود که پیکسل 7a در پنج رنگ بنفش،‌ سبز، مشکی، کرم و نارنجی روانه بازار خواهد شد.

شایان ذکر است که پیکسل 7a‌ احتمالا به تراشه تنسور G2 مجهز خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. برای پخش محتوا، میان‌رده گوگل به احتمال زیاد از نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. شایعه شده است که پیکسل 7a برخلاف نسل قبلی خود از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. در پنل پشتی پیکسل 7a دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل 7a احتمالا با برچسب قیمتی پایه ۵۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید. با توجه به مشخصات فنی پیکسل 7a، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد گوشی جدید خود را به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار بدل کند.

برچسب: google, pixel 7a, 7A
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم