برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سرقت عجیب نیم میلیون دلاری از یک اپل استور

به گزارش خبرگزاری «کینگ تی وی» سیاتل، به تازگی دو سارق موفق به دزدیدن ۴۳۶ دستگاه گوشی آیفون و تعداد نامعلومی آیپد و اپل واچ از یک اپل استور واقع در مرکز خرید آلدروود در شهر لین‌وود ایالت واشینگتن شده‌اند. سارقین با ورود به یک مغازه لوازم قهوه و کندن حفره‌ای در دیوار دستشویی آن، توانسته‌اند تا بدون روشن شدن دزدگیر وارد این اپل استور شده و کالاهایی به ارزش حدودی ۵۰۰٫۰۰۰ دلار را به سرقت ببرند!

با توجه به اینکه در نگاه اول، نمی‌توان تشخیص داد که فروشگاه لوازم قهوه «Seattle Coffee Gear»، دیوار مشترکی با اپل استور واقع در مرکز خرید آلدروود دارد؛ باور‌ها بر این بوده که سارقین به نقشه مرکز خرید دست پیدا کرده و سرقت را با دقت فراوانی برنامه‌ ریزی کرده‌اند. آقای «اریک مارکز» نیز که مدیریت این فروشگاه «Seattle Coffee Gear» را بر عهده دارد؛ همین باور را تایید کرده و می‌گوید که خود نیز اطلاع نداشته که فروشگاه آنها در کنار اپل استور قرار گرفته است!

فروشگاه ذکر شده، لوازم مربوط به قهوه مانند دستگاه‌های اسپرسو‌ ساز، قهوه‌ ساز، آسیاب و دانه‌های قهوه را به فروش می‌رساند. فیلم دوربین مداربسته این فروشگاه در دسترس پلیس قرار گرفته، اما هنوز برای عموم منتشر نشده است. در زمان سرقت، هیچ‌ یک از پرسنل اپل استور در فروشگاه حضور نداشتند و مرکز خرید نیز تعطیل بوده است. لازم به ذکر بوده که سارقین به جز شکستن قفل‌ها و کندن حفره درون دیوار، خسارت دیگری به فروشگاه «Seattle Coffee Gear» وارد نکرده و لوازم آنها را به سرقت نبرده‌اند.

به گفته آقای «مارکز»، سارقین در هنگام کندن دیوار به هیچ‌یک از لوله‌های آب نیز برخورد نکرده‌اند که این امر، نشانگر تجربه بالای سارقین است. تعمیرات لازم برای این فروشگاه حدودا ۱٫۵۰۰ دلار هزینه خواهد برد که البته در مقایسه با ضرر اپل استور، ناچیز به حساب می‌آید!

آقای «مارک اتکینسن» که مدیر عامل فروشگاه‌های لوازم قهوه «Seattle Coffee Gear» است؛ در صفحه توییتر خود اعلام کرده که ویدیو دوربین مدار بسته، نشان می‌دهد که سارقین تنها در کمتر از ۱۵ دقیقه این دزدی را کامل کرده‌ و از فروشگاه خارج شده‌اند.

یکی از سخنگویان گروه «Brookfield Properties» که مالک این مرکز خرید هستند؛ اعلام کرده که مدیریت مرکز خرید آلدروود به شدت از این اتفاق خشمگین بوده و در حال همکاری با پلیس شهر لین‌وود است. وی این رخداد را یک اتفاق نادر تلقی کرده و به امنیت بالای مرکز خرید آلدروود اشاره کرد. به گفته پلیس لین‌وود، این دزدی در ساعت ۷ شب به وقت محلی صورت گرفته و کارکنان اپل استور تا صبح روز بعد متوجه آن نشدند. پلیس این شهر نیز این سرقت را حرفه‌ای و برنامه ریزی شده دانسته و می‌گوید که هیچ اثر انگشتی در صحنه جرم دیده نشده است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم