برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اچ تی سی وایلدفایر E3 لایت با چیپست Unisoc معرفی شد

همانطور که می‌دانید شرکت اچ تی سی دیگر گوشی تولید نمی‌کند، اما مجوز برند خود را به سازندگان علاقه‌مند می‌دهد؛ حال امروز وایلدفایر E3 لایت جدیدترین تلفنی است که با این فرآیند تولید شده است. این گوشی یک پایین رده محسوب می‌شود که دارای صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر +HD و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خود است.

در قسمت پشت هم E3 لایت میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک فلش ال ای دی آن را همراهی می‌کند. گوشی جدید اچ تی سی به چیپست Unisoc SC9863 درکنار گزینه‌های رم ۳ و ۴ گیگی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی مجهز شده است که از طریق کارت حافظه، قابل ارتقا نیز هست.

در قسمت نرم افزار، شاهد سیستم عامل اندروید ۱۲ هستیم، موضوعی که می‌شد در آن بهتر عمل کرد زیرا حتی در اکثر گوشی‌های رده پایین هم دیگر استفاده از اندروید ۱۳ امری بدیهی شده است. باتری اچ تی سی E3 لایت ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که به نسبت قابل قبول است و از شارژ تا ۱۰ وات از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.\

گوشی جدید اچ تی سی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد، اما در مورد جزییات قیمت و زمان در دسترس بودن آن این شرکت هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم