برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آیفون تاشو احتمالا سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود

در طی چند وقت گذشته گزارش‌های زیادی پیرامون نخستین گوشی تاشو اپل منتشر شده است. در حالی که اکثر برندهای برجسته بازار محصولات تاشو خود را روانه بازار کرده‌اند، اپل در توسعه گوشی تاشو خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند و به نظر می‌رسد هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است. 

برخی از منابع آگاه در صنعت قبلا ادعا کرده بودند که اپل در سال ۲۰۲۶ میلادی اولین گوشی تاشو خود را روانه بازار می‌کند. 

از سوی دیگر، تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل، مینگ چی کو، به تازگی ادعا کرده که تنها محصول تاشو اپل که برنامه توسعه مشخصی دارد مک بوک ۲۰٫۳ اینچی است که در سال ۲۰۲۷ میلادی وارد فرآیند تولید انبوه می‌شود.

حالا اما افشاگری به نام Revegnus جزئیات تازه‌ای از گوشی تاشو اپل به اشتراک گذاشته که ضمن تایید گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه آن در سال ۲۰۲۶ میلادی، برخی از ویژگی‌های طراحی آن را نیز فاش می‌سازد. 

طبق این گزارش، ظاهرا یک مقام ارشد و رسمی اپل اعلام کرده که پس از بررسی‌ها و تحقیقات دقیق، اپل درنظر دارد که اولین گوشی تاشو خود را در سال ۲۰۲۶ میلادی روانه بازار کند. مقام رسمی اپل در ادامه اذعان داشته که گوشی تاشو اپل از سایر رقبا نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. به علاوه، اپل قصد دارد که تاخوردگی وسط نمایشگر داخلی گوشی تاشو خود را به حداقل برساند. در حال حاضر، تاخوردگی وسط نمایشگر یکی از مسائل چالش‌برانگیز در توسعه یک محصول تاشو به شمار می‌رود.

افشاگر Revegnus ادعا کرده که دلیل تاخیر در عرضه آيفون تاشو این است که اپل قصد دارد فناوری‌های پیشرفته‌ای را به محصول خود اضافه کند. وجود قابلیت‌های قابل توجه در گوشی تاشو اپل قطعا در فروش موفق آن تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. 

در خبری مشابه، اپل به تازگی یک پتنت را ثبت کرده که یک نمایشگر تاشو را نشان می‌دهد که از تاخوردگی وسط برخوردار نیست. انتظار می‌رود اپل از فرآيند ساخت موجود در این پتنت برای نمایشگر گوشی تاشو خود استفاده کند. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم