برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آیفون SE جدید با طراحی مشابه آیفون ۱۶ عرضه می‌شود

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نسل چهارم سری آیفون SE در سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. شایعات قبلی اذعان کرده بودند که این گوشی طراحی آیفون ۱۴ را وام خواهد گرفت علی‌رغم آن که به داینامیک آیلند و یک دوربین پشتی مجهز خواهد شد. 

حالا اما افشاگری شناخته‌شده به نام Majin Bu با انتشار تصویری شماتیک در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده آیفون SE 4 از طراحی مشابه آیفون ۱۶ که در حال توسعه است، بهره خواهد برد.

این افشاگر با تایید جزئیات قبلی اعلام کرده که آيفون SE جدید با داینامیک آیلند و یک دوربین پشتی همراه خواهد شد. برای مقایسه، آیفون ۱۶ نیز از داینامیک آیلند برخوردار است ولی در پنل پشتی خود از دو دوربین بهره می‌برد. 

افشاگر Majin Bu در ادامه گزارش خود اذعان داشته که ابعاد آیفون SE 4 مشابه آيفون XR خواهد بود. در این رابطه، احتمالا نسل جدید آيفون SE با ابعاد ۱۵۰٫۹ در ۷۵٫۷ در ۸٫۳ میلی‌متر روانه بازار خواهد شد. 

سال گذشته میلادی، تحلیلگر برجسته محصولات اپل به نام مینگ چی کو اعلام کرد که آیفون SE 4 از نمایشگر اولد ۶٫۱ اینچی بهره خواهد برد که با گزارش‌های مبنی بر طراحی مشابه این گوشی با آیفون ۱۶ و یا آیفون ۱۴ هماهنگ می‌شود. آقای کو همچنین باور دارد که آیفون SE 4 از مودم اختصاصی 5G اپل استفاده خواهد کرد که جایگزین مودم‌های اسنپدراگون کوالکام می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که اپل از چه تراشه‌ای برای آیفون مقرون به صرفه خود استفاده خواهد کرد. در صورت عرضه این گوشی در سال ۲۰۲۵ میلادی، احتمال دارد که آیفون SE 4 از تراشه A17 پرو سری آيفون ۱۵ پرو و یا حتی تراشه A18 که در آيفون ۱۶ و ۱۶ پلاس به کار خواهد رفت بهره ببرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم