برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

نسخه پولی اپلیکیشن X، تنها راه حل ایلان ماسک برای مبارزه با بات‌ها!

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر اقدامات جنجالی بسیار زیادی انجام داده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به تغییر نام این اپلیکیشن به X اشاره کرد. حال به نظر می‌رسد که تصمیم جنجالی دیگری نیز در شرف گرفته شدن است!

در یک لایو رسمی که در پلتفرم X انجام شد، ایلان ماسک در مورد ایده خود برای تبدیل کامل X به یک پلتفرم غیر رایگان (پولی) صحبت کرد. به گفته مدیر عامل این اپلیکیشن، پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، تنها راه مبارزه با بات‌ها در این پلتفرم خواهد بود. متأسفانه او در صحبت‌های خود اشاره‌ای به مبلغ مورد نظر نکرد.

هر بار که یک بات جدید قصد شروع به فعالیت داشته باشد، باید از یک روش پرداخت جدید استفاده کند. ایلان ماسک در این باره چنین گفت:

این تنها راهی است که برای مبارزه با بات‌ها به آن فکر می‌کنم. چرا که بات‌ها ارزش کمی داشته و پرداخت مبلغ زیاد برای استفاده از آن‌ها برای بسیاری از افراد منطقی نیست.

بات‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند اقدام به ارسال پست، لایک کردن یا فالو کردن اکانت‌ها کنند، بدون این که شخصی پشت این قضیه بوده و این کارها به صورت ارادی انجام شود. این موضوع باعث می‌شود تا اطلاعات و اخبار فیک سریع‌تر پخش شده و قضیه اسپم‌کردن به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کند.

با توجه به تغییرات اخیر، تبدیل شدن اپلیکیشن X به یک پلتفرم غیر رایگان آنچنان که باید و شاید تعجب‌آور نیست. بسیاری از آپدیت‌های اخیر روی کاربران پولی تمرکز داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش محدودیت به ۲۵ هزار کاراکتر، امکان دانلود ویدئوها و لیست مشاغل اشاره کرد. از سوی دیگر کاربران با افزایش محدودیت روبرو شده‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به محدود شدن مشاهده تعداد پست‌ها در طول روز اشاره کرد.

در حال حاضر، اپلیکیشن X ماهانه میزبان حدودا ۵۵۰ میلیون کاربر است. تبدیل شدن به یک پلتفرم پولی باعث می‌شود تا تعداد بات‌ها به مراتب کاهش پیدا کند، اما نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه از سوی دیگر باعث می‌شود تا تعداد کاربران این اپلیکیشن به طرز چشمگیری کمتر شود. طبق تحقیقات انجام شده، تنها ۸۲۷ هزار نفر از کاربران پلتفرم X اقدام به تهیه اشتراک پریمیوم کرده‌اند و اگر این اپلیکیشن به صورت کامل پولی شود، باید ببینیم از ۵۵۰ میلیون کاربر، چه تعداد از آن‌ها حاضر به پرداخت مبلغ اشتراکی ماهانه خواهند بود.


نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم