برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی ۱۴ اولترا به سنسور ۱ اینچی LYT900 سونی مجهز خواهد بود

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در چند سال گذشته گوشی‌های قدرتمندی را روانه بازار کرده که از دوربین‌های کارآمد بهره می‌برند. در میان این محصولات، سری اولترا شیائومی همیشه با سیستم دوربین باکیفیتی همراه شده‌اند که آن‌ها به گوشی‌های مبتنی بر دوربین بدل کرده است.

شیائومی ۱۳ اولترا که دومین نسخه سری اولترا به شمار می‌رود از سنسور ۱ اینچی برای دوربین اصلی خود برخوردار است که عملکرد قابل توجهی در ثبت تصاویر دارد. در این رابطه، شایعات اذعان داشته‌اند که نسل جدید این گوشی یعنی شیائومی ۱۳ اولترا نیز به سنسور ۱ اینچی مجهز خواهد بود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station جزئیات تازه‌ای از پرچمدار پرمیوم شیائومی را به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش، شیائومی ۱۴ اولترا برای دوربین اصلی خود از سنسور ۱ اینچی LYT900 سونی استفاده خواهد کرد. این سنسور نسخه بهینه‌شده سنسور IMX989 محسوب می‌شود که قبلا در گوشی‌هایی مانند شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی 12S الترا به کار رفته است.

به همراه دوربین ۱ اینچی، شیائومی ۱۴ اولترا از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر نیز بهره خواهد برد. در این راستا، گوشی شیائومی به دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و ۵ برابری مجهز خواهد شد در حالی که دوربین دیگر با لنز فوق عریض همراه خواهد شد. به مانند شیائومی ۱۳ پرو، دوربین با زوم ۳ برابری شیائومی ۱۴ اولترا از حالت تله‌فوتو ماکرو پشتیبانی می‌کند.

افشاگر DCS ادعا کرده که قلب تپنده شیائومی ۱۴ اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر 2K است که از چهار طرف خمیده خواهد بود. البته میزان خمیدگی نمایشگر زیاد قابل توجه نیست. سیستم دوربین شیائومی ۱۴ اولترا به مانند نسل‌های قبلی در ماژول دایره‌ای شکل قرار خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۴ اولترا احتمالا در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. البته قبل از عرضه این گوشی، غول فناوری چینی دو محصول پرچمدار شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را در ماه نوامبر روانه بازار خواهد کرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم