برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات فنی سنسور تله‌فوتو جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا فاش شد

چندی پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ هیچ قصدی برای بهبود باتری و توان شارژ نسل جدید پرچمدار خود موسوم به گلکسی اس ۲۴ اولترا نخواهد داشت. در این راستا، این گوشی همچنان با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۴۵ واتی عرضه خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی تمام توجه خود را به سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا معطوف کرده است.

افشاگری برجسته به نام Ice Universe اخیرا ادعا کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا به سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی جدیدی مجهز خواهد شد که از عملکرد بهبودیافته‌ای برخوردار است و در زیر لنز با زوم ۳ برابری قرار خواهد گرفت. حالا امروز این افشاگر جزئیات تازه‌ای از سنسور تله‌فوتو گلکسی اس ۲۴ اولترا را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته Ice Universe، سنسور تله‌فوتو پرچمدار سامسونگ از اندازه 1/2.52 اینچی و تراکم پیکسلی ۰٫۷ میکرومتری بهره خواهد برد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود این دوربین جدید از عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی نسل قبلی بهره‌مند شود.

البته این تغییرات برای دیگر سنسور تله‌فوتو گلکسی اس ۲۴ اولترا اعمال نخواهد شد و این گوشی به مانند نسخه قبلی به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز خواهد شد. به علاوه، گلکسی اس ۲۴ اولترا از دوربین اصلی مشابه اس ۲۳ اولترا یعنی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 بهره خواهد برد.

در توئیتی دیگر، Ice Universe ادعا کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا از نمایشگر جدیدی بهره خواهد برد. در این رابطه، امکان دارد پرچمدار موردانتظار سامسونگ به پنل M13 مجهز شود که در مقایسه با پنل M12 به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۳، از مصرف انرژی پایین‌تر و ضخامت کمتر بهره می‌برد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم