برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ و ۲۴ پلاس برای بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد

دو روز پیش، سامسونگ از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی کرد که شامل سه مدل‌ به نام‌های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود. برخلاف سال گذشته، سری پرچمدار جدید سامسونگ در دو نسخه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ (مدل‌های استاندارد و پلاس) و اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد. 

در حالی که به نظر می‌رسید نسخه اسنپدراگون دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس تنها به بازار ایالات متحده محدود خواهد شد، حالا گزارشی منتشر شده که خبر از عرضه این نسخه برای بازارهای بیشتری می‌دهد. 

وبسایت AndroidAuthority نقل‌قولی از یک سخنگوی شرکت کوالکام را به اشتراک گذاشته که تایید می‌کند نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس علاوه بر ایالات متحده برای بازارهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. 

متاسفانه کوالکام به طور دقیق اعلام نکرد که چه کشورهایی نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه را دریافت می‌کنند ولی با توجه به این که عرضه سری پرچمدار سامسونگ به زودی آغاز می‌شود، انتظار داریم بازارهایی که نسخه اسنپدراگون را دریافت می‌کنند مشخص شود.

کاربران با مراجعه به صفحه Visit Your Location می‌توانند چک کنند که چه کشورهایی کدام نسخه از گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس را دریافت خواهند کرد. 

براساس اطلاعات قرار گرفته در این بخش، در بازارهای کانادا، تایوان و هنگ‌کنگ نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به فروش خواهد رسید در حالی که بازارهای اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آفریقا میزبان نسخه اگزینوسی آن‌ها خواهند بود. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم