برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رندر‌ها و شماتیک‌های اوپو فایند N3 فلیپ فاش شدند

محبوبیت گوشی‌های تاشو، به مرور در حال افزایش بوده و روز به روز شاهد معرفی گوشی‌های تاشوی جدیدی توسط سازندگان هستیم. شرکت اوپو نیز قصد داشته تا با عرضه گوشی‌های فایند N3 و فایند N3 فلیپ در آینده نزدیک، لاین‌آپ جدید گوشی‌های تاشوی سال ۲۰۲۳ خود را در دسترس کاربران قرار دهد.

یکی از افشاگران شناخته شده چینی که «Digital Chat Station» نام دارد؛ به تازگی رندر‌هایی از این گوشی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در سوی دیگر، «یوگش برار» از خبرگزاری Pricebaba نیز شماتیک‌های این گوشی را فاش کرده است. این رندر‌ها و شماتیک‌ها که اکنون توسط این افشاگران حذف شده‌اند؛ طراحی نمایشگر کاور عمودی، قاب پشتی و نمایشگر اصلی گوشی را نشان می‌دهند.

در گذشته، شاهد انتشار رندر‌های متفاوتی از این گوشی بودیم که طراحی متفاوتی در بخش جزیره دوربین را نشان می‌دادند؛ اما با توجه به انتشار این رندر‌ها و شماتیک‌ها با فاصله زمانی کم از یکدیگر، به نظر رسیده که اکنون با طراحی نسخه نهایی اوپو فایند N3 فلیپ روبرو هستیم.

اوپو و وان پلاس، برای طراحی دوربین محصولات خود با شرکت هسل‌بلد همکاری می‌کنند و لوگوی این برند نیز در شماتیک این گوشی تاشوی جدید به چشم می‌خورد. به ادعای خبرگزاری Pricebaba، این گوشی در اواخر ماه آگوست روانه بازار کشور چین شده و نسخه جهانی آن نیز احتمالا در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

به ادعای شایعات، اوپو فایند N3 فلیپ دارای نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی امولد از نوع LTPO و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که توسط یک نمایشگر کاور ۳ اینچی همراهی می‌شود. سیستم دوربین سه گانه این گوشی، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزگیر اپتیکال، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی بوده و در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 14 روانه بازار شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب: OPPO FIND, oppo find n3
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم