برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا را در دقیق‌ترین رندرهای آن تماشا کنید

رندرهای باکیفیتی از پرچمدار پرمیوم سامسونگ منتشر شده که طبق ادعای یک افشاگر، طراحی نهایی و دقیق این گوشی را نشان می‌دهند.

با معرفی و عرضه سری آيفون ۱۵ در ماه سپتامبر، حالا توجه همه کاربران و طرفداران دنیای فناوری به نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۳ جلب شده است. همانطور که می‌دانیم، سری گلکسی اس ۲۴ شامل سه مدل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود.

تا به امروز، رندرهای مختلفی از پرچمدار پرمیوم سال آینده سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته که طراحی آن را نشان می‌دهند. حالا اما یک افشاگر برجسته به نام Ice Universe رندرهای جدیدی از گلکسی اس ۲۴ اولترا را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته که طبق ادعای این فعال برجسته حوزه گوشی، طراحی نهایی و دقیق این گوشی را به نمایش می‌گذارند.

طبق آنچه در این تصاویر می‌بینیم، سامسونگ در پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اولترا تغییر طراحی خاصی را اعمال نخواهد کرد و همچنان شاهد حضور چهار دوربین هستیم که به صورت لنزهای جداگانه قرار گرفته‌اند. پنل جلویی اما به لطف حاشیه‌های فوق نازک و متقارن نمایشگر ظاهر جذابی به خود گرفته که قطعا می‌تواند توجه کاربران زیادی را به سود خود جذب کند.

گلکسی اس ۲۴ اولترا با نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه خواهد شد که احتمالا Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy نام خواهد داشت. هسته اصلی این تراشه می‌تواند به فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی دست پیدا کند که در مقایسه با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتزی نسخه اصلی، بهبود اندکی داشته است.

گزارش‌ها همچنین ادعا کرده‌اند که سامسونگ در پرچمدار سال ۲۰۲۴ خود دیگر از سنسور پریسکوپی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری استفاده نخواهد کرد و به جای آن از دوربین مشابه با زوم ۵ برابری بهره خواهد برد. ظاهرا حذف دوربین با زوم ۱۰ برابری به شکایات کاربران و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت این گوشی مربوط می‌شود. به علاوه، گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا به نسخه بهبودیافته دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اس ۲۳ اولترا موسوم به ایزوسل HP2SX مجهز خواهد شد.

برای رقابت با آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس، سامسونگ تصمیم گرفته که گلکسی اس ۲۴ اولترا را فریم تیتانیومی عرضه کند. از دیگر مشخصات فنی گوشی سامسونگ می‌توان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برای کانفیگ پایه را نام برد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم