برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برخی از گوشی‌های پیکسل به قابلیت سرچ صفحه مجهز شدند

شش ماه از منتشر شدن خبر این‌که گوگل لنز قرار است به یک ویژگی به‌نام سرچ اسکرین که توسط گوگل لنز هدایت می‌شود مجهز شود می‌گذرد. بعد ازگذشت این زمان، حال برخی دارندگان گوگل اپ که توانسته‌ند این اپلیکیشن را به ورژن ۱۴.۳۱ آپدیت کنند توانایی استفاده از این قابلیت را دارند. گفتنی است که این قابلیت تنها در گوشی‌های پیکسل فعال شده و هنوز خارج از این گوشی مشاهده نشده است. با این حال، حتی اگر یکی از سری پیکسل را دارید تضمینی وجود ندارد که این ویژگی «حتما» برای شما فعال شده باشد.

قبل از اینکه آپدیت جدید گوگل اپ منتشر شود، شما با وارد شدن به گوگل اسیستنت یا گوگل اپ یک گزینه دوربین مشاهده می‌کردید. این گزینه باعث فعال شدن گوگل لنز می‌شد و با لمس کردن آن می‌توانستید با دادن عکس‌ در لحظه قابلیت سرچ کردن عکس را داشته باشید. همچنین گوکل لنز توانایی ترجمه اسناد، نوشته‌ها، منو ها و... را نیز دارد.

بعد از این آپدیت، گوگل با برداشتن گزینه‌ی گوگل لنز اسم آن را به سرچ اسکرین تغییر داده است. با لمس کردن این ویژگی، به صورت مستقیم وارد گوگل لنز می‌شوید. با توجه به گفته‌های گوگل، تلاش شده تا سرچ اسکرین برعکس گوگل لنز همیشه در دسترس باشد. یکی از مشکلات گوگل لنز این بود که با هربار باز کردن اپلیکیشن ممکن بود آن را نبینید! اما حالا با آمدن اسکرین سرچ این مشکل نیز به خوبی برطرف شده و با هربار باز کردن گوگل اسیستنت می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اما خبر خوب این است که بعد از گرفتن یک اسکرین‌شات از گوشی، دیگر نیازی ندارید تا به گوگل اپ یا گوگل اسیستنت بروید تا با وارد کردن عکس آن را جست و جو کنید، چرا که بعد از گرفتن اسکرین‌شات گزینه‌ی سرچ اسکرین نیز برای شما فعال می‌شود و می‌توانید به صورت مستقیم از همان‌جا به جست و جوی عکس بپردازید.

برای اینکه بفهمید از کدام ورژن گوگل اپ استفاده می‌کنید کافی است تا اپلیکیشن را باز کنید، عکس پروفایل خود را لمس کنید و به قسمت تنظیمات بروید و About را پیدا کنید. با رفتن به About می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به اپ را مشاهده کنید و بفهمید در حال استفاده از چه ورژنی هستید. اگر هم گزینه‌ی آپدیت برای شما فعال شده با رفتن به See details می‌توانید قابلیت‌های آپدیت‌ را ببینید. باز هم قابل ذکر است که تمامی گوشی‌های پیکسل هنوز به قابلیت سرچ اسکرین مجهز نیستند و آپدیت کردن به ورژن ۱۴.۳۱ لزوما به معنی دریافت این قابلیت نیست.

برچسب: pixel, PIXEL SMARTPHONE
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم