برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ویژن پرو اپل در سه مدل با ظرفیت باتری مختلف تولید می‌شود

همان طور که می‌دانید، محصول جدید اپل با نام ویژن پرو در صورتی که به شارژر متصل نباشد، از یک باتری اکسترنال برای تأمین قدرت خود استفاده می‌کند و امروز، در رسانه‌های خبری مشخص شده است که این باتری با سه ظرفیت مختلف طراحی و تولید خواهد شد. این اطلاعات به واسه فرمور جدیدی که برای این دیوایس جدید ارائه شده، مشخص شده است.

به گزارش وب سایت Apple Insider، فرمور جدید پنج شنبه شد ارائه شد و با وجود این که ویژن پرو اپل با باتری غیر قابل جدا شدن همراه است، اما ظاهرا باید انتظار عرضه این محصول با سه ظرفیت باتری مختلف را داشته باشیم. یکی از کاربران توییتر با نام Aaron اشاره کرده است که یکی از باتری‌ها با شماره ساخت A2781 همراه است و در کنار آن، ‌دو باتری دیگر با شماره سخت‌های A2988 و A2697 هم در دستور کار قرار دارند.

به این ترتیب می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Vision Pro با سه ظرفیت مختلف باتری طراحی و تولید خواهد شد، اما کمپانی اپل هنوز هیچ صحبتی در این مورد به میان نیاورده است و اشاره‌ای به قابل تعویض بودن باتری نیز نشده است.

اگر سه ظرفیت مختلف را در نظر داشته باشیم، بد نیست بدانید یکی از این باتری‌ها با ظرفیت ۶۵۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه است و با وجود این که هیج اطلاعاتی در این مورد عنوان نشده، اما در صورت استفاده از باتری تنها ۲ ساعت می‌توانید از این گجت استفاده کنید. شرکت اپل در نظر دارد ویژن پرو را اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند و در حال حاضر هم مشغول طراحی سبک جدیدی از فروشگاه‌های خود است که به کاربران امکان تست Vision Pro پیش از خرید را بدهد.

در رویداد معرفی این محصول، قیمت ۳۴۹۹ دلاری برای آن اعلام شد و حالا مشخص نیست آیا این قیمت برای نسخه پایه خواهد بود و مدل‌های دیگر با ظرفیت باتری بالاتر شامل هزینه‌های بیشتر می‌شود یا خیر.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم