برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سونی و مایکروسافت جهت ادامه عرضه سری Call of Duty برای پلی استیشن به توافق رسیدند!

شرکت مایکروسافت که به تازگی در جدال حقوقی خود با کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یا همان FTC به پیروزی دست یافت؛ ساعاتی پیش خبر از توافق خود با سونی جهت ادامه عرضه سری Call of Duty روی کنسول‌های پلی استیشن این شرکت را داد. مایکروسافت که قرار است فردا با سازمان رقابت بازار انگلستان (CMA) دیدار کند؛ با این بیانیه خود خیال بسیاری از طرفداران پلی استیشنی سری Call of Duty را آسوده کرد.

«فیل اسپنسر» که ریاست بخش ایکس باکس را بر عهده دارد؛ این خبر را در صفحه توییتر خود اعلام کرده و می‌گوید که این دو شرکت به توافقی کاملا جدی برای ادامه عرضه این سری شوتر اول شخص محبوب برای پلی استیشن پس از تکمیل خرید اکتیویژن-بلیزرد رسیده‌اند. آقای «اسپنسر» در توییت خود چنین گفته است:

«مایه خوشحالی من است که خبر توافق میان ایکس باکس و پلی استیشن را اعلام کنم. ما به یک توافق رسمی با سونی برای ادامه عرضه سری Call of Duty روی کنسول‌های پلی استیشن پس از تکمیل خرید اکتیویژن-بلیزرد دست یافتیم. ما بی صبرانه در انتظار آینده‌ای هستیم که گیمر‌ها در آن انتخاب بیشتری برای تجربه بازی‌های مورد علاقه خود داشته باشند.»

کمیته فدرال تجارت آمریکا که سعی در جلوگیری از انجام این معامله ۷۰ میلیارد دلاری را داشت؛ شرکت مایکروسافت را به دادگاه برد. پس از چندین هفته جدال حقوقی، مایکروسافت سرانجام در این دادگاه به پیروزی رسید و درخواست تجدید نظر FCC نیز توسط دادگاه رد شد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ کمیته فدرال تجارت آمریکا تنها مانع سر راه مایکروسافت برای تصاحب اکتیویژن-بلیزرد نیست و این شرکت باید جلسات متعددی با CMA یا همان سازمان رقابت بازار انگلستان نیز برگزار کند. مایکروسافت زمان چندان زیادی برای تکمیل این معامله ندارد و در صورت نهایی نشدن آن تا تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر)، باید یا راهی برای تمدید مدت زمان آن پیدا کرده و یا جریمه‌ای معادل با ۳ میلیارد دلار را به اکتیویژن-بلیزرد پرداخت کند.

درباره به توافق رسیدن سونی و مایکروسافت درباره آینده سری محبوب Call of Duty چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، خرید شرکت سودآوری چون اکتیویژن-بلیزرد به نفع مایکروسافت و آینده ایکس باکس تمام خواهد شد؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم