برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

زمان رونمایی هدفون سونی WF-1000XM5 مشخص شد

سونی امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری اعلام کرد که هفته دیگر رویدادی را برگزار خواهد کرد که به احتمال بسیار زیاد در طی آن شاهد رونمایی از نسل جدید هدفون این برند موسوم به سونی WF-1000XM5 خواهیم بود. این رویداد در تاریخ ۲۴ ژوئیه مصادف با ۲ مرداد برگزار می‌شود. با توجه اطلاعات قرار گرفته در پست توئیتری سونی، هدفون سونی ظاهرا با قابلیت حذف نویز فعال بهبودیافته همراه خواهد شد.

به لطف گزارش‌ها و شایعات قبلی، دید کاملی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی هدفون WF-1000XM5 را در اختیار داریم. در این راستا، هدفون موردانتظار سونی در مقایسه با هدفون نسل قبلی WF-1000XM4 از طراحی براق و گردتری بهره خواهد برد. کیس شارژ WF-1000XM5 نیز احتمالا دستخوش تغییراتی خواهد شد و با طراحی جمع‌وجورتری همراه می‌شود.

از نظر مشخصات فنی، هدفون سونی WF-1000XM5 به فناوری Dynamic Driver X با درایورهای ۸٫۴ میلی‌متری و دو پردازنده یکپارچه مجهز خواهد بود. به علاوه، در هرکدام از گوشی‌های این هدفون سه میکروفون قرار دارند که به طور همزمان نویز محیط را کاهش می‌دهند. هدفون سونی همچنین از سنسورهای هدایت استخوانی و فناوری Precise Voice Pickup پشتیبانی خواهد کرد.

هدفون WF-1000XM5 همراه با کیس شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت کاربر را همراهی کند. گزارش شده است که این هدفون تنها با سه دقیقه شارژ قادر است تا یک ساعت به پخش موسیقی بپردازد. برای اتصال سریع‌تر، هدفون سونی از بلوتوث نسخه ۵٫۳ و اتصال چندنقطه‌ای برخوردار خواهد بود. کیس هدفون WF-1000XM5 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق ادعای یک افشاگر شناخته‌شده، هدفون WF-1000XM5 با قیمت ۳۲۰ یورویی (۲۵۹ دلاری) به فروش خواهد رسید. در صورت صحت این موضوع، این هدفون با ۷۹ دلار افزایش قیمت در مقایسه با نسل قبلی همراه خواهد شد.

برچسب: SONY, sony wf 1000xm5
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم