برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

رندر‌هایی از ایرفون‌های بی‌سیم سونی WF-1000XM5 منتشر شدند

هدفون‌ها و ایرفون‌های نویز کنسلینگ شرکت سونی، طرفداران بسیاری دارند و با وجود نام‌های عجیب خود، عملکرد تحسین برانگیزی را در این بازار به نمایش گذاشته‌اند. در امروز شاهد انتشار رندر‌هایی از ایرفون بی‌سیم جدید این شرکت، یا همان سونی WF-1000XM5 هستیم که نسبت به نسل گذشته، طراحی ساده و جمع و جور‌تری دارد.

این رندر‌های که ایرفون جدید سونی را در رنگ‌های سفید و مشکی نشان می‌دهند؛ توسط خبرگزاری «WinFuture» منتشر شده و بر خلاف تصاویر FCC فاش شده در گذشته، از کیفیت مناسبی برخوردارند. به نظر رسیده که بدنه این ایرفون‌ها، حالتی شفاف دارد؛ اما قسمت‌های حساس به لمس دارای یک پوشش مات هستند که ظاهر متفاوتی را به آنها بخشیده است.

در کنار این رندر‌ها، وب‌سایت «The Walkman Blog» نیز تصویری از مقایسه اندازه این ایرفون‌ها با نسل پیشین منتشر کرده که نشانگر طراحی متفاوت و کوچک‌تر WF-1000XM5 است. وزن هر یک از این ایرفون‌ها، معادل با ۵.۹ گرم بوده و وزن کیس آن نیز به ۳۹ گرم می‌رسد. در مقایسه با نسل پیشین، وزن این ایرفون‌ها به میزان ۱.۴ گرم و وزن  کیس نیز معادل با ۲ گرم کاهش یافته‌ است. این تغییرات اعمال شده در وزن و اندازه این ایرفون‌ها، موجب راحتی بیشتر کاربران در حین استفاده از آنها می‌شوند.

به ادعای شایعات، عمر باتری سونی WF-1000XM5 با در نظر گرفتن کیس، به ۲۴ ساعت رسیده و آنها از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از مولتی-پوینت کانکشن و شارژ بی‌سیم نیز در این محصول قرار گرفته و ایرفون‌ها با تنها ۳ دقیقه قرار گرفتن درون کیس، به اندازه ۱ ساعت استفاده شارژ می‌شوند.

سونی هنوز تیزر خاصی از WF-1000XM5 منتشر نکرده است و متاسفانه، درباره تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه اطلاعی نداریم. نسل پیشین این ایرفون‌ها یا همان WF-1000XM4، با قیمت ۲۸۰ دلار روانه بازار شدند و بعید نیست که سونی این محصول را با قیمتی مشابه یا حتی بالاتر عرضه کند.

درباره طراحی ایرفون‌های بی‌سیم جدید سونی و عملکرد کلی این شرکت در زمینه تولید تجهیزات صوتی مانند ایرفون‌ها و هدفون‌ها چه می‌اندیشید؟ آیا سونی WF-1000XM5 توانایی رقابت در بازار پر چالش ایرفون‌ها را خواهد داشت؟

برچسب: SONY, EARPHONES, WF1000XM5
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم