برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آمار فروش پلی استیشن ۵ از ۴۰ میلیون دستگاه عبور کرد!

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که میزان فروش کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است. این کنسول نسل نهمی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و عواملی چون کمبود جهانی چیپست‌ها و سایر محدودیت‌های دوران پاندمی، موجب بروز مشکلات فراوانی در روند تامین قطعات برای تولید این کنسول شده بودند. سونی موفق شده تا طی نه ماه اخیر، ۱۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ را به فروش برساند.

آقای «جیم رایان» که مدیر عامل بخش سرگرمی سونی است؛ در پستی که جهت اعلام این دستاورد در بلاگ پلی استیشن منتشر شده به مشکلات مربوط به دوران پاندمی و پیامد‌هایشان برای پلی استیشن ۵ اشاره می‌کند. به گفته آقای «رایان»، این چالش‌ها مدتهاست که به پایان رسیده‌اند و سونی امکان عرضه این کنسول مطابق با میزان تقاضای کاربران را پیدا کرده است. آقای «رایان» سپس از کاربران پلی استیشن تشکر کرد و گفت که این موفقیت را مدیون آنها می‌داند.

به گفته مدیر عامل بخش سرگرمی سونی، تا کنون بیش از ۲٫۵۰۰ بازی برای کنسول پلی استیشن منتشر شده‌اند که برخی از آنها شامل عناوین جدیدی چون Final Fantasy XVI، Diablo IV و Street Fighter 6 هستند. آقای «رایان» در انتهای این مطلب، لیستی از ۴۰ بازی برتر این کنسول به رای کاربران پلی استیشن را نیز منتشر کرده است.

درباره کنسول پلی استیشن ۵ و آمار فروش آن چه می‌اندیشید؟ در بین کنسول‌های نسل نهمی، شما طرفدار کدام گزینه هستید؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم