برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سونی از بازار موبایل بیرون برو نیست!

سونی اخیرا گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده جذابی تولید کرده است، اما به مانند این چند سال، فروش زیادی از آنها ندارد. به طور طبیعی ممکن است که تعجب کنید که اصلا چرا سونی با این وضعیت به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و چه بسا تصمیم بگیرد که از بازار موبایل خارج شود تا به مانند شرکت‌هایی مثل ال جی و اچ تی سی از ضرر بیشتر جلوگیری کند.

اما باید بگوییم که این موضوع به طور قطع رخ نخواهد داد. سونی تا چندین سال آینده هم به ساخت گوشی‌های هوشمند اندرویدی ادامه می‌دهد و این موضوع را امروز کوالکام افشا کرده است.

این سازنده تراشه امروز در یک بیانیه مطبوعاتی جدید اعلام کرده که همکاری خود را با سونی برای پلتفرم‌های اسنپدراگون که گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت ژاپنی را تامین می‌کند، تمدید کرده است. در ضمن این یک معامله «چند ساله» است و دستگاه‌های پریمیوم، سطح بالا و میان رده را پوشش خواهد داد.

بنابراین به نظر نمی‌رسد که سونی قصد داشته باشد که حداقال تا چند سال آینده از این تجارت خارج شود و باز هم باید شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید این شرکت باشیم که یکی از نقاط قوت آنها دوربین است.

در بیانیه مطبوعاتی مذکور آمده است که تلاش‌های مشترک سونی و کوالکام بر ادغام پلتفرم‌های موبایل پیشرفته اسنپدراگون در خطوط آینده گوشی‌های هوشمند سونی متمرکز خواهد بود و به کاربران قابلیت‌های پیشرفته‌تر، عملکرد بالاتر و تجربیات فراگیرتر را ارایه می‌کند.

تسوتومو هاماگوچی رییس واحد تجاری ارتباطات سیار سونی گفته:

اکسپریا ۱ مارک ۵ که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سونی محسوب می‌شود، با پشتیبانی از پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با استقبال خوبی مواجه شده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با شرکت کوالکام هستیم تا تجربیات ممتاز و قانع کننده را در گوشی‌های هوشمند آینده با پردازنده‌های اسنپدراگون ارایه دهیم. ما همیشه به مشتریان خود گوش می‌دهیم تا فناوری پیشرفته‌ای را توسعه دهیم که انتظارات آنها را براورده کند و حتی فراتر از آن باشد و اعتقاد داریم که فناوری‌های کوالکام به ما کمک می‌کند تا این صنعت را پیش ببریم.

برچسب: SONY
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم