برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

با بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

به رسم همیشه، شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه جولای ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال را اعلام کرده است. بازی‌های این ماه، از جذابیت بسیاری برخوردار هستند و شاهد دو عنوان AAA و پرفروش از استودیو‌ها معروف هستیم که به صورت رایگان در ‌آمده‌اند. بازی‌های رایگان این ماه که از روز سه‌شنبه، ۴ جولای (۱۳ تیر) قابل دسترسی خواهند بود؛ شامل عناوین Alan Wake Remastered، Call of Duty: Black Ops Cold War و Endling – Extinction Is Forever می‌شوند.

بازی Alan Wake Remastered که یک عنوان دلهره آور اکشن-ماجراجویی به حساب می‌آید؛ نسخه‌ای بازسازی شده از عنوان Alan Wake است که در سال ۲۰۱۰ و به صورت انحصاری، برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. این بازی توسط استودیوی رمدی ساخته شده که عناوین تحسین شده‌ای چون سری Max Payne، Control و Quantum Break را در کارنامه خود دارد.

کاربران در این بازی، کنترل نویسنده‌ای به نام «الن ویک» را در دست خواهد گرفت که در جهانی کابوس-وار، به دنبال همسرش می‌گردد. نسخه ریمستر شده این بازی، مقداری ترسناک‌تر از نسخه اصلی بوده و گرافیک بهبود‌ یافته نسل‌های جدید، کمک فراوانی به سطح جزئیات در آن کرده است. نسخه بعدی این بازی که Alan Wake II نام دارد؛ در ماه اکتبر منتشر شده و به نظر می‌رسد که رایگان شدن نسخه ریمستر نخستین بازی، حرکت حساب شده‌ای از سوی رمدی جهت افزایش تعداد مخاطبین این سری باشد. هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ بازی Alan Wake Remastered به صورت رایگان در آمده‌اند.

در سوی دیگر، کاربران پلی استیشن پلاس بازی شوتر اول شخص و محبوب Call of Duty: Black Ops Cold War را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این بازی که در سال ۲۰۲۰ و توسط استودیوی تری‌آرک منتشر شد؛ طی دهه ۸۰ میلادی جریان داشته و رویداد‌های جنگ سرد را به تصویر می‌کشد. در این بازی پس از عناوین Black Ops 4 و Black Ops 3 که در آینده جریان داشتند؛ شاهد بازگشت به گذشته و ریشه‌های سری بلک آپز هستیم و شخصیت‌هایی محبوبی چون «فرنک وودز» نیز مجددا بازگشته‌اند.

این بازی دارای یک بخش داستانی کامل با انتخاب‌های متفاوت برای کاربر است که در زمان عرضه، با واکنش‌های مثبتی روبرو شد. بخش مولتی پلیر نیز همچنان تمرکز اصلی در این عناوین بوده و نهایتا همانند تمامی بازی‌های سری بلک آپز، شاهد بازگشت بخش محبوب زامبی نیز هستیم. هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ Call of Duty: Black Ops Cold War در این ماه رایگان‌ شده‌اند.

در نهایت، عنوانی به نام Endling – Extinction Is Forever را داریم که به اندازه دو بازی دیگر این لیست شناخته شده نیست؛ اما باید گفت که با واکنش‌های مثبت فراوانی روبرو شده و ارزش تجربه کردن را دارد. در این بازی، کاربران نقش آخرین روباه ماده در جهان را بر عهده گرفته که باید با تحمل شرایطی دشوار، از انقراض خود جلوگیری کند. طراحی هنری این بازی، بسیار جذاب و دوست داشتنی است و برای به پایان رساندن آن نیز تنها به حدود ۵ ساعت زمان نیاز دارید. همانند دو بازی دیگر این ماه، دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ این عنوان به صورت رایگان قابل دسترسی خواهند بود.

اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه ژوئن را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان دارید. این عناوین شامل NBA 2K23، Jurassic World Evolution 2 و Trek To Yomi هستند.

درباره بازی‌های رایگان این ماه رده اسنشال سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار تجربه یکی از این بازی‌ها بودید یا پیش‌تر آنها را خریداری کرده‌اید؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم