برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اپل در حال کار روی نمایشگری بزرگ و هوشمند است

به عنوان یکی از قابلیت‌های جذاب آي او اس 17 می‌توان به StandBy اشاره کرد که به دارندگان آيفون کمک می‌کند تا گوشی هوشمند خود را به یک نمایشگر هوشمند در زمان شارژ و قرارگیری آن در وضعیت افقی تبدیل کنند. در حالت پیش فرض شما می‌توانید زمان و وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید، اما خوشبختانه این گزینه‌ها به صورت ویجت بوده و با سوایپ کردن می‌توانید آن را به ویجت‌های دیگری تغییر دهید.

آقای مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ در خبرنامه Power On خود اعلام کرد که اپل در حال کار روی نمایشگر بزرگ است که احتمالا به تراشه سری A این کمپانی مجهز خواهد بود. البته این گجت به نرم‌افزارهایی نیز مجهز خواهد بود که در صورت عدم اتصال به دستگاهی با پلتفرم مک، امکان اجرای برخی کارها را داشته باشد. همچنین اگر قابلیت Low Power Mode را فعال کنید، چیزی شبیه به ویژگی StandBy روی آیفون‌ها را شاهد خواهید بود. این نمایشگر در واقع مانند آمازون اکو، یک اسپیکر خواهد بود که امکان نمایش محتوا یا برقراری تماس تصویری را نیز دارا خواهد بود.

در حال حاضر، اپل یک نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 5K را برای استفاده مشتریان خود در بازار عرضه کرده است. این نمایشگر از تراشه A13 Bionic اپل برخوردار بوده که در خانواده آيفون 11 شاهد آن بودیم. صفحه نمایش یاد شده به دوربین 12 مگاپیکسلی الترا واید با زاویه دید 122 درجه‌ای و دریچه دیافراگم f/2.4 مجهز است. همچنین دستیار هوشمند اپل، یعنی سیری نیز درون آن گنجانده شده است.

در حالی که نمایشگر جدید می‌تواند به تراشه سری A مجهز بوده تا بتواند کار خود را به صورت یک صفحه نمایش هوشمند انجام دهد، می‌توانید انتظار برخورداری از دستیار هوشمند اپل با نام سیری را نیز داشته باشید که امکان انجام بسیاری از کارها بدون دخالت دست را برای شما فراهم می‌کند. قابلیت Center Stage هم روی آن موجود خواهد بود که به شما اجازه می‌دهد هنگام برقرار تماس تصویری، حرکت‌های شما ردیابی شده و تصویر شما همواره در مرکز صفحه باشد.

طبق اعلام آقای مارک گرمن، نمایشگر هوشمند جدید اپل چیزی نیست که بتوانیم امسال منتظر معرفی آن باشیم، بلکه دست کم سال آینده این محصول به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم