برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات فنی تراشه و نمایشگر تبلت رد مجیک تایید شد

همانطور که می‌دانیم، برند نوبیا در تاریخ ۵ ژوئیه مصادف با ۱۴ تیر از محصولات گیمینگ جدید خود شامل تبلت رد مجیک و گوشی رد مجیک 8S پرو رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی بخشی از مشخصات فنی اولین تبلت گیمینگ خود را در قالب چندین تیزر مختلف به اشتراک گذاشته است. با به مشخصات فنی تایید شده تبلت رد مجیک، باید منتظر یک محصول قدرتمند و باکیفیت باشیم. 

طبق اعلام رسمی نوبیا، تبلت رد مجیک به نمایشگر اختصاصی ساخته شده توسط BOE مجهز خواهد بود. پنل ۱۲٫۱ اینچی این تبلت از رزولوشن تصویر 2.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند که تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر تبلت رد مجیک از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و قادر است به روشنایی حداکثری ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. نمایشگر تبلت رد مجیک از عمق رنگی ۱۰ بیتی نیز برخوردار خواهد بود. 

به لطف پلتفرم بازی یکپارچه X-gravity، تبلت رد مجیک از صفحه کلید، ماوس و کنترلرها پشتیبانی می‌کند. به علاوه، کاربران قادرند با تبلت جدید نوبیا به تجربه بازی‌های ابری بپردازند. با توجه به نمایشگر بزرگ تبلت رد مجیک، اجرای بازی‌های موبایلی AAA به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. دیگر ویژگی برجسته تبلت رد مجیک پایداری عملکرد آن در حین اجرای بازی‌های مختلف است.به طوریکه نوبیا ادعا می‌کند محصول مخصوص بازی خود در یک ساعت بازی موبایلی گرافیکی نرخ فریم ریت ۵۹٫۸ را ثبت کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت رد مجیک از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی تامین می‌شود. این تبلت همچنین در بنچمارک آنتوتو امتیاز کلی ۱۳۷۱۳۶۲ را به خود اختصاص داده است که به تنهایی عملکرد قدرتمند آن را نشان می‌دهد. از دیگر مشخصات فنی تبلت رد مجیک می‌توان پشتیبانی از شبکه 5G و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی را نام برد.

برچسب: RED MAGIC, gaming tablet
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم