برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کویار از ویژن پرو ۴۰ هزار دلاری رونمایی کرد!

شرکت Caviar که به خاطر دستگاه‌های لوکس سفارشی‌اش معروف است، امروز «Apple Vision Pro Caviar Edition» را معرفی کرده که «CVR Edition» نیز نامیده می شود. ویژن پرو توسط اپل به عنوان یک کامپیوتر محیطی یاد می‌شود و کویار می‌گوید ایده آنها در پشت نسخه CVR این بوده که این رایانه محیطی را به یک اثر هنری طراح تبدیل کنند.

این برند لوکس برای ویژن پرو کویار ادیشن از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته تا این هدست را در آن واحد به «اوج تکنولوژی و استایل» تبدیل کند.

ویژن پرو کویار ادیشن و ماسک محافظ آن با بیش از ۱٫۵ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار مزین شده است، در حالی که هدبند این دستگاه از چرم «Connolly» ساخته شده است؛ این هدست برای دادگاه سلطنتی بریتانیا و شرکت رولز رویس نیز عرضه شده است تا تجربه لذت‌بخش و راحتی خود را تضمین شده نشان دهد.

کسانی که در مورد ویژن پرو خوانده‌اند، می‌دانند که اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل از EyeSight استفاده می‌کند که با نشان دادن چشم‌های کاربر در هنگام استفاده از آن، حس شفافیت دستگاه را ایجاد می‌کند. حتی با وجود  اینکه اپل با EyeSight تصمیم گرفته به دیگران نشانه‌های بصری دهد تا دیگران ببینند که کاربر در استفاده از دستگاه غوطه‌ور شده، اما کویار تصمیم گرفته گزینه‌ای برای حفظ حریم خصوصی در نسخه CVR ارایه دهد تا در صورتی که کاربر رضایت نداشته باشد تا دیگران چشمان او را ببینند، بتواند چشمان خود را روی صفحه نمایش خارجی پنهان کند.

در حالی که اپل ویژن پرو را ۳۴۹۹ دلار قیمت گذاری کرده، انتظار می‌رود ویژن پرو نسخه کویار قیمت اولیه ۳۹۹۰۰ دلاری داشته باشد. کویار تنها ۲۴ دستگاه از ویژن پرو کویار ادیشن را که قصد دارد در پاییز ۲۰۲۴ عرضه کند، تولید خواهد کرد، بنابراین افراد زیادی شانس خرید آن را نخواهند داشت.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم