برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اولین نتایج بنچمارک مک پرو جدید با تراشه M2 Ultra منتشر شد

اولین نتایج بنچمارک Geekbench 6 برای مک پرو جدید امروز منتشر شده که نگاهی دقیق‌تر را به عملکرد پردازش تراشه M2 Ultra در قدرتمندترین کامپیوتر اپل ارایه می‌دهد.

برای مک پرو جدید با قیمت ۶۹۹۹ دلار، امتیاز تک هسته‌ای ثبت شده این دستگاه ۲۷۹۴ و امتیاز چند هسته‌ای آن ۲۱۴۵۳ است که در مقایسه با امتیاز تک هسته‌ای ۱۳۷۸ و چند هسته‌ای ۱۰۳۹۰ برای مک پرو مبتنی بر اینتل با پردازنده ۲۸ هسته‌ای Xeon W، که از ۱۲۹۹۹ دلار شروع می‌شود، پیشرفت فوق‌العاده‌ای است. این بدان معناست که مک پرو ۲۰۲۳ بیش از دو برابر سریع‌ترین مدل مبتنی بر اینتل، سریع‌تر است و با توجه به اینکه همه پیکربندی‌های مک پرو جدید شامل تراشه M2 Ultra هستند، این عملکرد را می‌توان با قیمت بسیار پایین‌تر ۶۹۹۹ دلار داشت.

جای تعجب نیست که این امتیازات تقریبا مشابه امتیازهایی است که چند روز پیش برای مک استودیو با تراشه M2 Ultra منتشر شده بود. مک پرو جدید برای مشتریانی طراحی شده است که به توسعه PCI Express نیاز دارند، اما کاربرانی که کارهای سبکتر انجام می‌دهند، باید مک استودیو را هم در نظر داشته باشند، زیرا در مک استودیو جدید می‌توان یک دستگاه با تراشه M2 Ultra و عملکرد قدرتمند تهیه کرد که حدود ۳۹۹۹ دلار قیمت دارد.

مک پرو ۲۰۲۳ دارای طراحی کلی مشابه مدل ۲۰۱۹ است، اما دیگر از کارت گرافیک پشتیبانی نمی‌کند و به دلیل وجود حافظه یکپارچه در تراشه اپل سیلیکون، رم قابل ارتقا توسط کاربر ندارد.

مک پرو جدید به همراه مک استودیو جدید و مک بوک ایر ۱۵ اینچی از امروز برای خرید از وب سایت و فروشگاه‌های خرده فروشی  در دسترس قرار گرفته است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم