برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

وان پلاس نورد N30 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

ماه آوریل سال گذشته میلادی بود که برند وان پلاس از گوشی وان پلاس نورد N20 رونمایی کرد و حالا پس از گذشت یک سال، این برند چینی نسل جدید گوشی میان‌رده خود موسوم به وان پلاس نورد N30 را معرفی کرده که از مشخصات فنی قابل توجهی و برچسب قیمتی رقابتی بهره می‌برد. 

طبق اعلام رسمی، وان پلاس نورد N30 از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به لطف درگاه کارت حافظه داخلی microSD، حافظه داخلی این دستگاه تا یک ترابایت قابل افزایش خواهد بود. نرم‌افزار وان پلاس نورد N30 اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری OxygenOS 13.1 است. متاسفانه وان پلاس تنها یک بروزرسانی نرم‌افزاری اصلی را برای گوشی خود عرضه خواهد کرد. البته بروزرسانی‌های امنیتی تا سه سال در دسترس قرار خواهند گرفت.

در پنل جلویی وان پلاس نورد N30 شاهد نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس هستیم که ناچ حفره دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

انرژی موردنیاز وان پلاس نورد N30 از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی گوشی وان پلاس می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکرهای استریو و سنسور اثرانگشت را نام برد. ضخامت و وزن دستگاه نیز برابر با ۸٫۳ میلی‌متر و ۱۹۵ گرم است. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس نورد N30 در دو رنگ خاکستری و لیمویی عرضه خواهد شد. به علاوه، محصول میان‌رده وان پلاس با قیمت ۳۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم