برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اولین گوشی وان پلاس با رم ۲۴ گیگابایتی در راه است

پرچمدار جدید وان پلاس به نام وان پلاس Ace 2 پرو به احتمال زیاد اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد و تا به امروز نیز گزارش‌های زیادی پیرامون این محصول موردانتظار فاش شده است. حالا اما گزارشی جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است که ضمن تایید اطلاعات قبلی، جزئیات جدیدی از وان پلاس Ace 2 پرو را منتشر کرده است.

طبق این گزارش، وان پلاس Ace 2 پرو از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K (برابر با ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰) بهره خواهد برد که با فریم خمیده همراه می‌شود. به عنوان یک محصول پرمیوم، گوشی جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد.

نکته قابل توجه این گزارش عرضه وان پلاس Ace 2 پرو در کانفیگ حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی است که آن را به یکی از قدرتمندترین محصولات بازار بدل می‌سازد. در صورت صحت این موضوع، وان پلاس Ace 2 پرو پس از رد مجیک 8S پرو پلاس به دومین گوشی مجهز به رم ۲۴ گیگابایتی بازار تبدیل خواهد شد.

برخلاف ادعای شایعات قبلی، وان پلاس Ace 2 پرو از توان شارژ بالاتر ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه، وان پلاس Ace 2 از شارژ ۱۰۰ واتی برخوردار است. البته حجم باتری این دو گوشی تفاوتی نخواهد داشت و از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

سیستم دوربین وان پلاس Ace 2 پرو شامل سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که حالا این گزارش ادعا می‌کند دوربین اصلی آن از سنسور IMX890 استفاده می‌کند. این سنسور قبلا در گوشی‌های وان پلاس ۱۱ و Ace 2 به کار رفته بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست وان پلاس Ace 2 پرو تحت چه نامی روانه بازار جهانی می‌شود. در این راستا، وان پلاس قبلا Ace 2 را با نام تجاری وان پلاس 11R در اختیار کاربران جهانی قرار داده بود. در نتیجه، انتظار می‌رود گوشی جدید این برند نسخه ری‌برند سری R باشد.

برچسب: ONE PLUS, 24GB RAM, 24 RAM, رم 24
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم