برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی تاشو وان پلاس در اولین تصویر رندری دیده شد

چند ماه پیش بود که برند وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد در طی سال جاری میلادی از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی تاشو وان پلاس که احتمالا با نام وان پلاس فولد عرضه خواهد شد امروز در تصاویر رندری جدیدی رویت شد.

افشاگری برجسته به نام OnLeaks با همکاری وبسایت SmartPrix تصاویر رندری وان پلاس فولد را به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش، ظاهرا رندرهای این گوشی براساس تصاویر نمونه اولیه آن طراحی شده است. همانطور که در این تصاویر مشخص است، وان پلاس فولد از طراحی کتابی (مشابه سری گلکسی زد فولد) بهره خواهد برد. به علاوه، پنل پشتی دستگاه از جنس چرم مصنوعی است و نمایشگر آن نیز از لبه‌های تخت برخوردار خواهد بود.

کلید‌های کنترل حجم صدا و اسلایدر هشدار نیز به ترتیب در سمت چپ و راست بدنه وان پلاس فولد جای گرفته‌اند. البته وان پلاس فولد اولین گوشی تاشو مجهز به اسلایدر هشدار نیست چرا که ویوو قبلا گوشی تاشو خود یعنی ویوو X فولد ۲ را نیز به این ویژگی تجهیز کرده بود. به علاوه، انتظار می‌رود کلید پاور وان پلاس فولد با سنسور اثرانگشت ادغام شود. 

در پنل پشتی وان پلاس فولد ماژول دایره‌ای‌شکل دوربین قرار گرفته که میزبان سه دوربین است. در این راستا، به نظر می‌رسد یکی از این دوربین‌ها لنز پریسکوپی است که برای اولین بار در یک گوشی وان پلاس به کار می‌رود. یکی از دوربین‌های سلفی وان پلاس فولد در ناچ حفره قرار گرفته در سمت چپ بالای نمایشگر داخلی دیده می‌شود. از آن سو، ناچ حفره دوربین سلفی نیز در مرکز نمایشگر خارجی قرار گرفته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، وان پلاس فولد در نیمه اول ماه اوت سال ۲۰۲۳ و برای بازار آمریکای شمالی معرفی خواهد شد. 

برچسب: ONE PLUS
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم