برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به دوربین قدرتمند و دایمنیستی ۷۲۰۰ اولترا مجهز خواهد بود

پس از شایعات و گزارش‌های فراوان، برند ردمی امروز و با انتشار تیزری به صورت رسمی تایید کرد که سری ردمی نوت ۱۳ در طی ماه جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد. در این تیزر این برند به برخی از جزئیات فنی مدل پرمیوم سری یعنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز اشاره شده است. شیائومی ادعا می‌کند که سری ردمی نوت ۱۳ در واقع با همکاری سه برند ردمی، سامسونگ و مدیاتک ساخته شده که به نوعی شایعات قبلی را تایید می‌کند.

چندی پیش،‌ شایعه شده بود که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی HP3 سامسونگ همراه خواهد شد که از اندازه 1/1.4 اینچی برخوردار است. تیزر برند ردمی ضمن تایید این ادعا اعلام می‌کند که دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس سریع‌ترین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بازار خواهد بود. مدیر عامل ردمی، لو ویبینگ، ادعا می‌کند نسل جدید سری ردمی نوت بار دیگر محدودیت‌های عکاسی برای گوشی‌های میان‌رده مقرون به صرفه را کنار می‌زند و تجربه تصویربرداری باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای رسیدن به این هدف، ردمی همکاری‌ نزدیکی با برند مدیاتک داشته تا بهبودهای مختلفی را روی تراشه به کار رفته در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اعمال کند. در واقع، این دو برند بهینه‌سازی‌هایی روی سیستم تصوبرداری سخت‌افزار این گوشی داشته‌اند که شامل بهبودها قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود.

جدا از این بهبودها، شیائومی قطعا از فناوری‌های تصویربردای خود مانند bionic perception و fusion optics نیز در سری ردمی نوت ۱۳ استفاده خواهد کرد. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید این برند عملکرد خوبی در بخش عکاسی داشته باشند.

تیزر ردمی همچنین تایید می‌کند که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه ۴ نانومتری دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا روانه بازار می‌شود. این تراشه از پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که شامل دو هسته کورتکس A715 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A510 می‌شود. پردازنده گرافیکی دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا Mali-G610 است. 

برچسب: , redmi note 13
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم