برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت می‌کنند؟

در حالی که کاربران سامسونگی منتظر عرضه نسخه بتا رابط کاربری One UI 6.0 هستند، این برند هنوز زمان دقیق عرضه این بروزرسانی مهم را اعلام نکرده است. با این وجود، شایعات اذعان داشته‌اند که نسخه بتا One UI 6.0 در هفته سوم ماه ژوئیه ۲۰۲۳ و برای سری گلکسی اس ۲۳ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت SamMobile به تازگی لیست گوشی‌های احتمالی سازگار با بروزرسانی اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 را فاش کرده است.

با توجه به آن که برنامه عرضه بروزرسانی محصولات سامسونگ شفاف‌تر از قبل شده است، می‌توان درباره برخی از کاندیداهای احتمالی دریافت بروزرسانی اندروید ۱۴ اظهار نظر قطعی کرد. برای مثال، سامسونگ در زمان معرفی سری گلکسی اس ۲۱ اعلام کرد که این سری پرچمدار تا چهار بروزرسانی اصلی را دریافت خواهد کرد. در نتیجه، بروزرسانی اندروید ۱۴ برای سری گلکسی اس ۲۱ قطعا عرضه خواهد شد. خوشبختانه برای برخی از میان‌رده‌های اخیر سامسونگ نیز تا چهار بروزرسانی اصلی ارائه خواهد شد. برای گلکسی زد فولد ۳ و ۴ و گلکسی زد فلیپ ۳ و ۴ نیز بروزرسانی اندروید ۱۴ ارائه خواهد شد. 

انتظار می‌رود محصولات میان‌رده سامسونگ شامل گلکسی A73، A72، A54، A53، A52، A34، A33، A24، A14، A13 و A04s جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. البته احتمال دارد برای این گوشی‌ها، بروزرسانی اندروید ۱۴ ابتدای سال میلادی ۲۰۲۴ در دسترس قرار بگیرد. 

گوشی‌های سری گلکسی M شامل گلکسی M54، M53، M33 و M23 نیز بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهند کرد. برای نسخه‌های سری گلکسی F یعنی گلکسی F54، F23 و F14 5G نیز این بروزرسانی عرضه خواهد شد. از دیگر محصولات سازگار با بروزرسانی اندروید ۱۴ می‌توان گلکسی Xcover 6 پرو و سری گلکسی تب اس ۸ را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که لیست موجود برنامه رسمی سامسونگ برای عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 نیست و ممکن است غول فناوری کره جنوبی گوشی‌های بیشتری را در این لیست قرار دهد.

برچسب: , ANDROID 14
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم