برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شایعات جدید در مورد نسل چهارم آیفون SE

شایعات در مورد نسل بعد آيفون SE تنها چند ماه پس از عرضه مدل فعلی در سال ۲۰۲۲ شروع به انتشار کردند. اما هرچه زمان بیشتر می‌گذرد، شاهد گزارشات دقیق‌تری از در مورد این محصول هستیم و در واقع چون به زمان عرضه آن نزدیکتر می‌شویم، شایعات بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرند.

با این حال در مورد اینکه نسل چهارم آیفون SE چه زمانی عرضه می‌شود، گزارش‌ها ضد و نقیض است و هنوز در میان تحلیلگران و افشاگران یک اتفاق نظر در این مورد وجود ندارد.

به تازگی جف پو تحلیلگر معروف ادعا کرده که نسل بعدی آيفون SE با مودم 5G طراحی شده توسط خود اپل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. امروز نیز مینگ چی کو افشاگر معتبر اپل گفت که تولید انبوه مودم اپل می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، اما در ادامه او گفت که آیفون SE که اپل برای آزمایش مودم از آن استفاده می‌کند، در واقع یک نمونه اولیه داخلی است که این شرکت قصد تولید انبوه آن را برای عرضه عمومی ندارد، موضوعی که با اظهارات جف پو در تناقض است. بر اساس آخرین اطلاعات کو، اکنون مشخص نیست که آیفون SE نسل چهارم برای تاریخ خاصی برنامه‌ریزی شده است یا خیر.

مینگ چی کو پیش‌تر ادعا کرده بود که آیفون SE بعدی دارای طراحی مشابه مدل استاندارد آیفون ۱۴ خواهد بود که سال گذشته عرضه شد، که اگر اینطور باشد باید شاهد عرضه این محصول برای اولین بار با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی اولد و فیس آیدی باشیم.

آیفون SE فعلی در مارس ۲۰۲۲ با نمایشگر ۴٫۷ اینچی ال سی دی، تاچ آیدی، مودم 5G، دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و تراشه A15 Bionic عرضه شد. این مدل از ۴۲۹ دلار در آمریکا شروع می‌شود و یکی از مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های آیفون است. نسل‌های قبلی آیفون SE در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۱۶ عرضه شدند، بنابراین همیشه بین هر بروزرسانی برای این محصول چند سال فاصله بوده است، به این معنی که بعید است اپل در سال ۲۰۲۴ مدل جدیدی از آن را عرضه کند و می‌توان به گزارش امروز تا حد زیادی اطمینان کرد.

در مجموع شایعات نسل چهارم آیفون SE دوباره در حالت خاموش و غیرفعال قرار گرفته است و می‌توان پیش بینی کرد که با عرضه این گوشی هنوز فاصله داریم.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم