برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شیائومی بند ۸ کاربرد‌هایی فراتر از یک دستبند هوشمند

دستبند هوشمند شیائومی بند ۸، طی هفته آینده معرفی شده و با توجه به تیزر‌های جدیدی که توسط «لی جون»، مدیر عامل شیائومی منتشر شده‌اند؛ این محصول کاربردی فراتر از یک مچ‌ بند هوشمند داشته و می‌توان به نحوه‌های متفاوتی از آن استفاده کرد. در این تیزر‌ها، حداقل پنج مدل بند متفاوت به چشم خورده که هر یک، کاربرد متفاوتی دارند.

همانند نسل‌های پیشین، شیائومی بند ۸ دارای ظاهری کپسولی-شکل بوده و امکان اتصال آن به چندین بند متفاوت وجود داشته که امکان تبدیل آن به یک گردن‌بند و یا حتی اتصال آن به کفش های ورزشی را نیز ممکن می‌سازد. همانند انتظارات، این دستگاه واچ فیس‌های متفاوتی را به همراه داشته که امکان شخصی سازی برای کاربران را فراهم می‌کنند.

شیائومی تصمیم گرفته تا در این نسل، استفاده از بند یک تکه را متوقف کرده و آن را به همراه بند‌های دو تکه عرضه می‌کند. شیائومی بند ۸ احتمالا دارای نمایشگری ۱.۶۲ اینچی از نوع امولد بوده و توانایی ردگیری بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی متفاوت را خواهد داشت. این دستبند هوشمند که قابلیت نمایشگر همیشه روشن را نیز به همراه دارد؛ با قیمت احتمالی ۲۵۰ یوآن (حدود ۳۵ دلار) روانه بازار خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم