برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

نسل دوم ایرتگ احتمالا تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، نسل دوم ایرتگ اپل در سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد و ظاهرا به دلیل وجود مازاد موجودی مدل اول، عرضه نسل بعدی این محصول به تعویق افتاده است.

ایرتگ به یک لوازم جانبی بسیار محبوب در میان محصولات اپل تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد که مصرف‌کنندگان ممکن است برای خرید نسل دوم آن انتظاری طولانی مدت را تجربه کنند.

مارک گورمن در خبرنامه «Power On» خود، ادعا کرده که اپل در حال حاضر عجله ای برای انتقال به ایرتگ ۲ را ندارد. در واقع ممکن است در سال ۲۰۲۴ این کار را انجام ندهد و تا سال ۲۰۲۵ صبر کند.

به نظر می‌رسد این شایعه با گزارش دیگری در ماه اکتبر (مهر ماه) مرتبط است که گفته بود ساخت ایرتگ نسل دو تا اواخر سال ۲۰۲۴ برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز نخواهد شد.

گورمن می‌افزاید که دلیل این امر به دلیل ایرتگ نسل اول است که اپل «به وضوح بیش از حد از آن را تولید کرده است» و موجودی آن در خرده فروشی‌ها هنوز بالاست. همچنین گفته می‌شود که انبارها پر از ایرتگ هستند.

در حالی که مدل نسل اول خود را بسیار مفید نشان داده است، نسخه نسل دوم پیش‌بینی می‌شود که دارای یک تراشه بی‌سیم ارتقا یافته باشد تا آن را با قطعات جدیدتر در جدیدترین آیفون‌ها و اپل واچ‌ها هماهنگ کند. این می‌تواند به معنای استفاده از نسل دوم تراشه Ultra Wideband باشد که ظاهرا محدوده پوشش تراشه را افزایش می‌دهد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم