برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا در تصاویری واقعی دیده شد

در حالی که هنوز دو هفته تا رونمایی از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ زمان باقی مانده است، به تازگی دو تصویر واقعی از نسخه پرمیوم سری موسوم به گلکسی اس ۲۴ اولترا در دسترس قرار گرفته که طراحی جدید آن را نشان می‌دهند. این تصاویر توسط کاربری به نام WorkaholicDavid به اشتراک گذاشته شده‌اند.

اولین نکته‌ای که در تصاویر گلکسی اس ۲۴ اولترا خودنمایی می‌کند حذف لبه‌های خمیده نمایشگر و پنل پشتی دستگاه است. در این راستا، گوشی پرمیوم سامسونگ حالا از نمایشگر تخت بهره می‌برد که از حاشیه‌های نازکی برخوردار شده است. 

پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز میزبان دوربین چهارگانه است که لنزهای آن به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند. البته به نظر می‌رسد اندازه لنزهای دوربین مقداری بزرگ‌تر شده که احتمالا خبر از بهبود سیستم دوربین دستگاه می‌دهند. 

شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی اس ۲۴ اولترا از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HP2SX بهره خواهد برد قادر است تصاویر باکیفیتی ثبت کند و در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. به علاوه، گزارش شده که گلکسی اس ۲۴ اولترا از فیلمبرداری 4K تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا به نمایشگر ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد 2X مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر QHD پلاس و روشنایی حداکثری ۲۶۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. 

قلب تپنده گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است که از عهده سنگین‌ترین پردازش‌ها نیز برمی‌آید. همچنین گلکسی اس ۲۴ اولترا با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 عرضه خواهد شد. نرم‌افزار سری گلکسی اس ۲۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی همراه خواهد شد که تجربه کاربری را به طرز قابل توجهی بهبود می‌دهد. 

انرژی موردنیاز گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به لطف فناوری شارژ سریع، تنها در عرض نیم ساعت تا ۶۵ درصد شارژ می‌شود. رنگ‌بندی گوشی شامل چهار رنگ خاکستری، مشکی، زرد و بنفش خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

برچسب: Samsung
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم