برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

با ایموجی‌های جدیدی که تا پایان تابستان عرضه می‌شوند آشنا شوید

ایموجی‌های جدیدی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، می‌توانند شامل تکان دادن سر به صورت عمودی، تکان دادن سر به صورت افقی، لیمو ترش، ققنوس، زنجیر شکسته شده، قارچ قهوه‌ای، شکلک‌های خانوادگی و شکلک‌های جهت‌دار افراد با رنگ‌های مختلف پوست باشد. این شخصیت‌ها می‌توانند در مشخصات Emoji 15.1 قرار بگیرند که کنسرسیوم یونیکد در سپتامبر امسال (شهریور ماه) تایید خواهد کرد.

ایموجی‌های لیست شده توسط «Emojipedia» پیشنهاد شده‌اند و در حال بررسی هستند، اما بسیاری از ایموجی‌ها در این مرحله تایید شده و به مرحله انتشار رسمی ایموجی وارد می‌شوند. ایموجی‌پدیا طرح‌های نمونه‌ای را برای شکلک‌های پیشنهادی استفاده کرده است، اما نمی‌توان گفت که این‌ها نسخه‌های نهایی هستند که در آیفون، آیپد و مک به کار برده خواهند شد و احتمال دارد تغییراتی کوچک در آنها اعمال شود.

۱۰۸ ایموجی جدید وجود دارد که اکثر آنها از ایموجی‌های افراد با رنگ‌های مختلف پوست تشکیل شده‌اند و شامل مواردی مثل شخص در حال راه رفتن، فردی در حال دویدن، فردی که زانو زده، شخصی با عصای سفید، فردی با صندلی چرخ‌دار دستی، شخصی روی ویلچر موتوری و غیره می‌شود که برای همه این موارد می‌توان تناژ پوستی آنها را انتخاب کرد.

کاراکترهای Emoji 15.1 در سپتامبر ۲۰۲۳ نهایی می‌شوند و سپس اپل، گوگل و سایر سازندگان دستگاه‌ها از طریق بروزرسانی‌های نرم افزاری آتی از آنها استفاده خواهند کرد. به طور معمول چند ماه طول می‌کشد تا اپل ایموجی‌های جدید معرفی کند، بنابراین در حالی که قرار است این ایموجی ها در ماه سپتامبر تایید شوند، اما به نظر می‌رسد که اپل تا سال ۲۰۲۴ آنها را به دستگاه‌های خود اضافه نکند. آخرین ایموجی‌های اضافه شده در iOS 16.4 بود که در فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) منتشر شد.

برچسب: android, emoji
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم