برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ردمی K70 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و شارژ ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد

شیائومی در ماه نوامبر سال جاری میلادی از سری پرچمدار شیائومی ۱۴ شامل شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو برای بازار چین رونمایی خواهد کرد. به همراه این گوشی‌های پرمیوم، برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی نیز در اواخر سال جاری میلادی سری گوشی‌های پرچمدار مقرون به صرفه خود موسوم به ردمی K70 را معرفی خواهد کرد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی نسخه پرو سری ردمی K70 فاش شده است. این اطلاعات را افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش این افشاگر، ردمی K70 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. دیروز نیز گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی بر اینکه ردمی K70 نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه خواهد شد. به علاوه، منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی ردمی K70 و ردمی K70 پرو از نمایشگر  2K استفاده خواهند کرد.

به همراه ردمی K70 و ردمی K70 پرو، شیائومی از یک گوشی دیگر به نام ردمی K70e نیز رونمایی خواهد کرد که به عنوان نسخه نسل جدید ردمی K60e عرضه می‌شود. این گوشی احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ مجهز خواهد بود. گزارش شده است که سری ردمی K70 با پنل پشتی چرمی و دوربین تله‌فوتو  روانه بازار می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار ردمی K70 و ردمی K70 پرو به عنوان گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 در دسترس بازارهای جهانی قرار بگیرد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم