برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایموجی‌های متحرک به اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید می‌آیند

گوگل قصد دارد تا اپلیکیشن Google Messages را با تغییرات جذابی همراه کرده و از سوی دیگر، امکانات خاصی را نیز به Gboard اضافه کند. اما بیایید این مطلب ابتدا با پرداختن به Google Messages آغاز کنیم. بر اساس توییت جدیدی که توسط ynnadddanny در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، باید منتظر اضافه شدن ایموجی‌های متحرک به این اپلیکیشن باشیم.

با نگاهی به ویدئویی که در قالب این توییت ارسال شده، می‌توانید با ایده‌های متفاوتی که برای هر یک از ایموجی‌ها در نظر گرفته شده، آشنا شوید. این قابلیت روی آخرین نسخه پایدار اندروید 13 در کنار نصب نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google Messages قابل استفاده است. متحرک شدن ایموجی‌ها می‌تواند روند ارتباط شما با دیگران را تغییر داده و ابعاد جدیدی از نوع ارتباط را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از اپلیکیشن Google Messages استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

این اپلیکیشن بر مبنای سیستم RCS فعالیت کرده و به این ترتیب زمانی که مشغول چت با یک کاربر اندرویدی دیگر هستید، می‌توانید امکاناتی همچون هشدار دریافت پیام، نشانگر تایپ، امکان ارسال و تصاویر با حداکثر کیفیت ممکن و کدگزاری تمام پیام‌ها را تجربه کنید. اگر از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کرده یا با دارندگان آیفون مشغول چت کردن باشید،‌ تمامی این امکانات از دسترس شما خارج می‌شود.

دومین موضوعی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، قابلیت جدیدی است که به کیبورد Gboard اضافه می‌شود. به این ترتیب کاربران اندرویدی می‌توانند متن حذف شده هنگام تایپ را به کمک undo بازگردانی کنند. این آپشن به منوی شناور این کیبورد اضافه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که کاربران اندرویدی چه زمانی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. ویژگی یاد شده هم اینک در آخرین نسخه آزمایشی این اپلیکیشن اضافه شده، اما به صورت پیش فرض غیر فعال خواهد بود. امیدوارم که به زودی و در آینده نزدیک، ‌شاهد ارائه این قابلیت کاربردی باشیم.

اگر اپلیکیشن Gboard روی گوشی هوشمند شما نصب نیست،‌ می‌توانید آن را به صورت رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

برچسب: android, emoji
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم