برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آیفون SE نسل چهارم را در سال ۲۰۲۵ خواهیم دید!

برخلاف آنچه شایعات مختلف اذعان کرده‌اند، هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که اپل قصد دارد امسال از نسخه جدید سری آیفون SE رونمایی کند وجود ندارد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سال آینده میلادی نیز شاهد معرفی و عرضه نسخه چهارم سری آیفون SE نخواهیم بود و این گوشی به احتمال سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد. 

اطلاعات مربوط به عدم عرضه آیفون SE 4 توسط تحلیلگران موسسه Barclay به اشتراک گذاشته است. این موسسه ضمن مکاتبه‌ای که با شرکت‌های حاضر در زنجیره تامین اپل داشته ادعا می‌کند که اپل در حال توسعه مودم 5G اختصاصی خود است. در این راستا، ظاهرا غول فناوری آمریکایی درنظر دارد که وابستگی خود را به مودم‌های شرکت کوالکام کاهش دهد و از مودم اختصاصی خود در سری آیفون استفاده کند.

اوایل سال جاری میلادی، زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه آیفون SE 4 با نمایشگر اولد و مودم 5G به گوش می‌رسید. گزارش‌های غیر رسمی اذعان داشته بودند که این گوشی در سال ۲۰۲۴ معرفی و روانه بازار خواهد شد. حالا با توجه آن که اپل فرآیند توسعه مودم‌های 5G را با تاخیر و در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد، آیفون SE 4 سال آینده میلادی معرفی نخواهد شد. حتی سری آیفون ۱۶ که سال بعد میلادی معرفی می‌شود نیز به احتمال زیاد با مودم کوالکام همراه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که اگر اطلاعات موجود در این گزارش درست باشد، مدل چهارم سری آیفون SE همراه با سری پرچمدار آیفون ۱۷ معرفی خواهد شد. آخرین و جدیدترین نسخه سری SE در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد کاربران باید برای عرضه نسخه جدید آن باید دو سال دیگر نیز صبر کنند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم