برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سری گلکسی تب اس ۹ احتمالا شامل پنج مدل خواهد بود‍!

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس ۹ در طی رویداد آنپکد و در هفته آخر ماه ژوئیه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات مختلفی پیرامون سه مدل گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ اولترا در اختیار کاربران قرار گرفته است که شامل طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن‌ها می‌شود. 

اما حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سری گلکسی تب اس ۹ در مجموع شامل پنج مدل خواهد بود که دو عدد از آن‌ها به سری FE سامسونگ تعلق دارند. به علاوه، جزئیات جدیدی در رابطه با سه مدل اصلی سری گلکسی تب اس ۹ لو رفته است که مربوط به نمایشگر و باتری آن‌ها می‌شود. 

چند ماه پیش، شایعه‌ای ادعا کرد که سری گلکسی تب اس ۹ با یک مدل چهارم به نام گلکسی تب اس ۹ FE همراه خواهد شد که از برچسب قیمتی ارزان‌تر و مشخصات فنی ضعیف‌تری بهره می‌برد. افشاگری برجسته به نام راس یانگ اما امروز اعلام کرد که باید منتظر نسخه پنجم این سری تبلت‌های پرچمدار باشیم که گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نام خواهد داشت. 

تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ FE و اس ۹ FE پلاس ظاهرا دو ماه از برنامه زمانی تولید سری گلکسی تب اس ۹ عقب‌تر هستند و به احتمال زیاد با چندماه تاخیر روانه بازار خواهند شد. در این راستا، امکان دارد تبلت‌های جدید سامسونگ به همراه گوشی موردانتظار گلکسی اس ۲۳ FE در ماه اکتبر از راه برسند. به علاوه، شایعه شده است که گلکسی تب اس ۹ FE و اس ۹ FE پلاس در رنگ‌بندی متنوع خاکستری، نقره‌ای، سبز روشن و صورتی روشن در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. 

در حالی که هنوز اطلاعات بسیار اندکی درباره گلکسی تب اس ۹ FE و اس ۹ FE پلاس منتشر شده است، سری گلکسی تب اس ۹ در گزارش‌های و شایعات زیادی ظاهر شده است که بخش عمده‌ای از مشخصات فنی آن‌ها فاش کرده‌اند. افشاگری توئیتری به نام Ahmed Qwaider امروز در گزارش جدید خود بخشی از این مشخصات را تایید کرده و جزئیات تازه‌ای را در دسترس کاربران قرار داده است. 

طبق گفته‌های این افشاگر، گلکسی تب اس ۹ با پیشرفت چشمگیری در زمینه نمایشگر همراه خواهد بود و با کنار گذشتن پنل LCD نسل قبلی به نمایشگر ۱۱ اینچی داینامیک امولد 2X مجهز خواهد بود. این تبلت همچنین از باتری بهبودیافته ۸۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. به علاوه، گلکسی تب اس ۹ از گواهی IP68 برخوردار خواهد بود که به یکی از ویژگی‌های اصلی آن بدل خواهد شد. قلب تپنده تبلت‌های سامسونگ تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy است. 

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ دوربین ثانویه (فوق عریض) ۶ مگاپیکسلی از گلکسی تب اس ۸ حذف خواهد کرد. همچنین گزارش شده است که حجم باتری گلکسی تب اس ۹ پلاس و اس ۹ اولترا مشابه نسل قبلی خواهد بود که با توجه به مصرف بهینه انرژی تراشه کوالکام تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد. 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم