برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آنر ۹۰ لایت با دیمنسیتی ۶۰۲۰ و دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سری آنر ۹۰ اواخر ماه مه میلادی در چین معرفی شده بود و این سری که برای عرضه جهانی در تاریخ ۱۵ تیر آماده می‌شوند، حالا یک عضو جدید و کم قدرت‌تر به نام آنر ۹۰ لایت دارند.

قلب تپنده این گوشی چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ است که با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی همراه شده است. این میزان رم از «لایت» قبلی آنر که انر ۷۰ لایت بود، ۲ برابر بیشتر است. سری قبلی که آنر ۸۰ بود نیز نسخه لایت نداشت. البته اگر کاربر مایل باشد، می‌تواند ۵ گیگ رم مجازی دیگر به رم ۸ گیگابایتی آنر ۹۰ لایت اضافه کند تا در مجموع رم ۱۳ گیگابایتی در این گوشی را تجربه کند.

بهبود قابل توجه بعدی در بخش نمایشگر بوده که حالا پنل ۶٫۷ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس به همراه نرخ تجدید ۹۰ هرتزی داریم. دوربین سلفی هم در یک حفره داخلی این پنل جای گرفته تا طراحی به‌روزی در این گوشی لایت داشته باشیم.

در بخش دوربین‌ها، ماژول دوربین اصلی شامل یک سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.9 است. البته که این دوربین حریف دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آنر ۹۰ نمی‌شود اما نسبت به آنر ۷۰ لایت، دو برابر رزولوشن بیشتری دارد. برای دوربین فوق عریض، آنر از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده و در نهایت فیلم‌برداری با این دوربین‌ها به رزولوشن ۱۰۸۰پی محدود شده است.

در بخش باتری شاهد ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری هستیم که با استفاده از شارژر ۳۵ واتی Honor SuperCharger، می‌توان آن را از صفر تا ۵۵ درصد در ۳۰ دقیقه شارژ کرد. همچنین این گوشی با وزن ۱۷۹ گرمی و ضخامت ۷٫۴۸ میلی‌متری همراه شده است.

آنر ۹۰ لایت فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بوده و تنها یک پورت USB-C با استاندارد USB 2.0 خواهد داشت که اگر تبدیل داشته باشید، هدفون‌های ۳٫۵ میلی‌متری را هم می‌توانید به کمک این پورت به گوشی وصل کنید. این گوشی از گواهی Hi-Res Audio و Hi-Res Audio Wireless هم بهره می‌برد تا در هر شرایطی، خروجی صدای خوبی برای انواع هدفون داشته باشید. سنسور اثر انگشت هم در لبه کناری این گوشی قرار گرفته که با دکمه پاور ادغام شده است. 

آنر ۹۰ لایت از همین حالا در برخی کشورهای اروپایی عرضه شده است. برای مثال این گوشی در بریتانیا با قیمت ۳۰۰ پوند به فروش می‌رسد. در فرانسه و آلمان نیز ۳۰۰ یورو قیمت خورده است. این گوشی در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. شما درباره این میان‌رده جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم