برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آپدیت جدید پلی استیشن ۵ بدون تغییرات خاصی منتشر شد

شرکت سونی به تازگی آپدیت جدیدی را برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرده که به جز افزایش ثبات و پایداری سیستم و همچنین پشتیبانی بهتر از برخی نمایشگر‌ها، تغییرات خاص دیگری را به همراه ندارد. این آپدیت با شماره ورژن 23.01-07.40.00 و حجم کمی بیشتر از ۱ گیگابایت، در دسترس کاربران قرار گرفته است.

آخرین آپدیت کنسول پلی استیشن ۵ که در ماه آوریل و با شماره ورژن 23.01-07.20.00 منتشر شده بود نیز تغییرات چندانی را به همراه نداشته و تنها موجب عملکرد بهتر کنترلر حرفه‌ای دوال سنس اج می‌شد. در ماه مارس، شاهد انتشار یک آپدیت اصلی برای این کنسول بودیم که پشتیبانی از پیام رسان دیسکورد و نرخ نوسازی متغیر برای رزولوشن 1440P را به این محصول اضافه می‌کرد.

فروش کنسول پلی استیشن ۵، چندی پیش از ۳۸ میلیون دستگاه عبور کرد و به نظر رسیده که چالش‌های سر راه سونی برای تولید این کنسول، سرانجام به پایان رسیده‌اند. کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ در ماه نوامبر ۲۰۲۰ و با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار شد.

درباره پشتیبانی نرم افزاری سونی از کنسول پلی استیشن ۵ و آپدیت‌های اخیر این کنسول چه فکر می‌کنید؟ آیا با گذشت نزدیک به سه سال از عرضه این کنسول، زمان آن رسیده که منتظر یک آپدیت بزرگ با تغییرات عمده برای رابط کاربری این دستگاه باشیم؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم