برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اصلاح سیستم قیمت گذاری اپ استور

اپل از امروز اسناد توسعه دهندگان را منتشر کرده که نشان می‌دهد سیستم قیمت جدیدی در اپ استور شروع شده است. این شرکت اکنون تعداد امتیازهای قیمت را ۱۰ برابر افزایش داده است و به توسعه دهندگان این امکان را داده تا از میان ۹۰۰ گزینه متفاوت انتخاب کنند.

این گام بزرگ در تغییر سیستم قبلی با قیمت ۰٫۹۹ دلار در هر مرحله است و اگر توسعه دهندگان تصمیم بگیرند، می‌توانند مقادیر کامل قیمت را به جای سیستم پیشین تعیین کنند.

قیمت برنامه‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای می‌تواند از ۰٫۲۹ دلار شروع شود، در حالی که بالاترین قیمتی که یک توسعه دهنده می‌تواند تعیین کند، میزان ۱۰۰۰۰ دلار است که البته نیاز به مجوز خاصی از اپل دارد. مراحل جدید شامل بازه ۰٫۱۰ دلار تا ۱۰ دلار یا بازه ۰٫۵۰ دلار تا ۵۰ دلار خواهد بود.

توسعه دهندگان همچنین می‌توانند از «قیمت‌های یکسان شده جهانی» استفاده کنند که از رایج‌ترین قراردادهای قیمت گذاری در هر کشور یا منطقه پیروی می‌کند. در دسترس بودن برنامه‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای را می توان منطقه‌ای کرد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد که «سرویس‌های سفارشی» را به کاربران خود ارایه دهند.

از تاریخ ۹ می ۲۰۲۳ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲)، اپل قیمت گذاری برنامه‌های موجود و خریدهای درون برنامه‌ای یک باره‌ای را در تمامی ۱۷۵ فروشگاه اپ استور بروزرسانی می‌کند و هزینه یکسان شده جهانی را با استفاده از اطلاعات نرخ ارز در دسترس عموم از مشاوران داده‌های مالی و مطبوعات، اعمال خواهد کرد.

اگر توسعه دهندگان نتوانند قبل از موعد مقرر قیمت‌های خود را بروزرسانی کنند، اپل خود این کار را برای آنها انجام می‌دهد و این تبدیل را بر اساس قیمت پایه دلار آمریکا انجام می‌دهد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم