برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کنترل سنتر در iOS 17 طراحی جدیدی خواهد داشت

نسخه جدید سیستم‌عامل اپل یعنی iOS 17 در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) و در طی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) این برند رونمایی خواهد شد. تا به امروز اطلاعات چندانی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این بروزرسانی نرم‌افزاری در دسترس کاربران قرار نگرفته است ولی امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری ناشناس یکی از تغییرات مهم iOS 17 در مقایسه با نسخه‌های قبلی را فاش ساخته است. 

این افشاگر در گزارش خود ادعا کرده است که بروزرسانی iOS 17 با تمرکز ویژه‌ای بر عملکرد و پایداری دستگاه عرضه خواهد شد و نباید منتظر تغییرات بزرگی باشیم. البته در این گزارش اشاره شده است بخش Control Center (کنترل سنتر) با طراحی جدیدی همراه خواهد شد. این قابلیت کاربردی ده سال پیش و به همراه iOS 7 به کاربران معرفی شد و طراحی آن برای آخرین بار در iOS 11 بروز شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که این افشاگر از ذکر جزئیات بیشتر درباره تغییر طراحی بخش کنترل سنتر خودداری کرده است. همانطور که می‌دانیم، کاربران با استفاده از بخش کنترل سنتر دسترس سریع به قابلیت‌های مختلف گوشی مانند وای‌فای، بلوتوث، تنظیم روشنایی نمایشگر، حجم صدای دستگاه و کنترل موسیقی در حال پخش خواهند داشت.

برچسب: Iphone, آیفون, IOS, IOS 17, 17
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم